štvrtok 31. mája 2018

151/365 Horúce leto

Zavítalo k nám horúce leto ...  :)  Teším sa z toho ... mám rada teplo, slnko, pokiaľ sa môžem schovať pod stromy do chládku ...   Presne ako náš Filip, ktorého som našla vyvaľovať sa pod ríbezľovým kríkom ...

škrabanec pri očku sa ešte nezahojil ...  Po  chvíli som ho prestala baviť a zaľahol ...  teplo ho zmohlo ...
Ajka, tá zas  našla príjemný chládok pod autom ...
alpským astrám sa ale slniečko páči ... rovnako aj ostatným kvietkom ...

A dodržiavame poctivo pitný režim ... niekedy takto ...
alebo ak takto ...  hi hi ...
A to nebola žiadna oslava ... skrátka sme si spríjemnili popoludnie ... Mám totiž veľmi rada jahody s bublinkami ...  :)
Ďakujem vám za návštevu a prajem pekný deň ...
Vaša Laura ♥

ps:  Srdečne pozdravujem Jarku ... ona vie  ... :)

2 komentáre:

  1. Lauri,
    jahody s bublinkami je super vec :-)
    Ja teplo až tak nemusím, najhoršie to znáša náš Alexík...proste zvieratká nemajú potné žlazy a preto sa aj rýchlo prehrejú...a skončili sme u zverolekára, keď sa prebral :-(
    Maj sa krásne, páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zvieratká dobre vedia, kde im je najlepšie!
    Lauri, máš to v záhrade nádherné!
    A ja zas takéto bublinky nie :-)
    Ale každý máme niečo iné, ja napr. za náprstok fernetu, či slivovičky :-)

    OdpovedaťOdstrániť