nedeľa 6. mája 2018

126/365

Ani neviem, čo mi v záhrade kvitne ...Pravidelne sa na to pýtam Katky ... Dnes mi priniesla kytičku nevädze ... tak som si urobila príjemnú chvíľku s foťákom ...   :)

Som veľmi zvedavá, ako dopadne zajtrajšia kontrola, hlavne hodnota crp ... z tej pôvodnej (159) bola mierne v šoku ... Dúfam, že ma už pustí von ...   :)

Prajem vám krásny zvyšok nedele ... 
Vaša Laura ♥

4 komentáre:

  1. Lauro, nádherné fotky. Takhle bych také chtěla umět fotit, makro mi ale moc nejde. Koukám stále dokola, jsou opravdu moc povedené. :o)
    Přeji krásný den. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krása všech krás. Přeji jen to dobré. Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné fotky...Brzké uzdravenì!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lauro, ty fotky jsou úžasné! Vždy mě tady potěší.
    Přeju ti pevné zdraví. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť