utorok 29. mája 2018

149/365

Dnes som si urobila radosť ...   :)  Tiež nikdy nejdete z predajne OBI s prázdnymi rukami ?  Ja teda nie ...  Manžel potreboval dáke ventily, tesnenia, a ja som sa zatiaľ šla pokochať kvietkami ...  Hneď pri vchode ma upútali krásne črepníkové ruže ...


V krásnych, jemných farbách,  vybrala som si jemnú lososovú .  
Musím sa priznať, že mi doteraz nevydržala ani jedna takáto črepníková ružička dlhšie ako dva roky ...  Vždy mi vyschne, uhynie ...  Máte niekto s ich pestovaním skúsenosť ?  Neviem, či ju treba pestovať len v nádobe, alebo ju treba vysadiť do záhrady na slnečné miesto ?
Ďakujem za nakuknutie a prajem vám krásne, letné  dni ...
Vaša Laura ♥

3 komentáre:

  1. Krásna farbička! Lauri, mne vydrží nie dva roky, ale týždeň :-)
    Ale už idem aj ja po troche vysádzať :-)
    A taká riadna ruža ti vydrží? Môj svokor kedysi pestoval ruže, množil ich, ale každý rok mal po zime straty, niektoré mu vymrzli.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klasické ruže sú v pohode ... zimy prečkajú bez ujmy ...

      Odstrániť
  2. Veľmi pekná farba a ruže tiež milujem.Vlani som mala v črepníku ružovú celé leto a na jeseň som ju vysadila do zeme a prežila,už začína kvitnúť.V zime som si kúpila cyklaménovú a presadila na jar do kvetináča a už tiež krásne kvitne.Takže Ja by som ju vysadila do záhrady a uvidíte.Máte krásny blog a rada sa k Vám budem vracať na virtuálnu návštevu.Jana

    OdpovedaťOdstrániť