streda 23. mája 2018

143/365

U mojej všeobecnej lekárky som dnes bola na preventívnej preventívnej prehliadke.  Máme na ňu nárok každé dva roky ...

Kompletné odbery, váženie, meranie ...  a potom veľmi príjemný rozhovor s pani doktorkou. Pohmatom skontrolovala hrdlo, štítnu žľazu, brucho ...  urobila ekg ... 
Rozprávali sme sa o elektronickou zdravotníctve,  na ktoré pomaly nabieha ...  Zatiaľ sa bude týkať predpisovania liekov ... Už teraz si  lieky, ktoré pravidelne užívam objednávam cez mail.  Už vypísané ich mám potom nachystané u sestričky.  Technika pokročila, takže po novom  už budem mať virtuálny "recept" nachystaný priamo v mojej lekárni a pani magistra mi lieky vydá na požiadanie ...  Dobré ... nie ?   uvidíme, ako to bude fungovať v praxi ...
Do budúcna sa vraj uvažuje o dlhodobom recepte, pri ktorom si konkrétny liek budeme môcť vyzdvihnúť v lekárni 5x po sebe ...
Možno to nie je všade rovnaké, ale ja mám pocit, že zdravotníctvo u nás konečne napreduje ...   Len nesmieme vážne ochorieť, a nedaj bože sa dostať do nemocnice ...  Tam to už také ružové nie je ... vieme mnohí z vlastnej skúsenosti ...
Takže vám prajem pevné zdravie a krásne dni ...
Vaša Laura ♥

2 komentáre:

  1. Laury, já už využívám elektronické recepty dávno, no od začátku roku. Je to úžasné, přijde ti sms a s tím jdeš do lékárny. Recept mi přijde vždy do večera a druhý den můžu pro léky. Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Môj lekár je síce mladý, ale nič modernejšieho od toho predchádzajúce, už starého, nemá :-(
    Snáď sa ešte dožijem :-)

    OdpovedaťOdstrániť