štvrtok 24. mája 2018

144/365

Dnes sa ešte vrátim k včerajšej preventívke ...   Bola som si po výsledky ...   Všetky hodnoty sú v norme až na  cholesterol ...   Sakra ... stále mám s ním problém ...   Dočítala som sa, že je to aj dedičná záležitosť,  spomínam si na moju starkú ... tá mala s ním tiež problém roky rokúce ...
Ale nechcem sa vyhovárať na gény ...   Musím sa s ním vysporiadať sama a čo najskôr.    :)
A najlepšie stravou, pohybom a veru by mi nezaškodilo schudnúť nejaké to kilečko ... možno aj desať ... hi hi


Takže dnes večer som si vygúglila, ktoré potraviny sú na znižovanie cholesterolu najvhodnejšie, čo  je dobré jesť a čo zas nie ...  Ovocie a zeleninu mám rada, s tým problém nebude, vraj je veľmi dobré aj avokádo ... to si pravidelne dávam na chlebík ... len tak nakrájané a trochu posolené ... Treba obmedziť sacharidy, vylúčiť vysmážané jedlá  a tak ďalej, a tak ďalej ...
Teóriu ja ovládam ... ešte to dostať do praxe ...  :)))  aj keď si myslím, že moje stravovanie je vcelku v pohode, čo sa týka zásad zdravého jedenia.  Ó  samozrejme, prehrešky existujú ... najmä v podobe zákuskov a koláčikov, ktoré rada vypekám ... ale keď zapojím pevnú vôľu .....  :)))

Tak mi držte palce ... 
Vaša Laura ♥

6 komentárov:

  1. Lauri,
    nezúfaj, dá sa s tým žiť...:-)
    Ja ho mám tiež a je dedičný, vážim pod 50kg, ale aspoň sa mi za tie roky podarilo upraviť hodnotu z 10 na 5, najlepšie výsledky som mala tuším 4,3. Mne pomáha každý deň zjesť pár mandlí...
    Maj sa pekne a opatruj sa, pá
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ja som silne obézna, sladkosti nejem, som na klobásky a mäsko, ale cholesterol mám dobrý. Odporúčam piť každé ráno vodu s jablkovým octom - poklesne. manžel na sebe odskúšal, pomohlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Laury, je to dědičné. Já mám naopak cholesterol většinou hodně nízký, takže moje internistka při předpisuje škvarky a sádlo :-) Měj pěkný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dievčatá ... ďakujem za rady ... vyskúšam ... :) L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lauri, kolik vážíš, když chceš zhubnout 10 kg?
    Mně se podařilo zhubnout od lońského podzimu do jara 8 kg a to úplně nenásilně tím ,že jsem začala odpoledne každý den konzumovat 2 jablka - a s váhou jsem ted naprosto spokojenáokonce jsme si dnes objednala užnové plavky.
    Měj se hezky a držím palce at to dokážeš
    Martina
    prosém Tě kolik v

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kolko? Och ani sa nepytaj... proste dost... Tych 10-15 kg dole a budem spokojna... Za cele popoludnie len 2 jablka? To by u mna vobec nebol problem. Dokazem nejest od obeda do nasledujuceho rana... :))))

      Odstrániť