pondelok 28. mája 2018

148/365

Už niekoľko krát som písala, že máme v záhrade mláďatá drozdov a žltochvostov ...  Je radosť pozorovať, ako ich starostliví rodičia dokrmujú, usmerňujú, učia lietať ...
A práve lietanie dnes narobilo jednému drobcovi problémy ... 
Len som začula buchnutie do skla, trepotanie krídelok a vtáča padalo k zemi.  A tam aj ostalo ... Katka ho zobrala do rúk, ponarovnávala mu krídielká, napravila hlavičku ... Našťastie dýchal, aj keď očká mal zatvorené  ...


Vyhriala ho, ukľudnila, pomaličky začal prichádzať k sebe ...  Po desiatich minútach už aj očká otvoril, stále však sedel na ruke ...
Ovlažili sme mu zobáčik v lyžičke vody ... a to mu pomohlo asi najviac ...

Položili sme ho na plechový sud v záhrade ...  aby bol čo najbližšie k svojim  súrodencom a rodičom.
Tam sa po chvíli už postavil na nôžky, hopkal a zanedlho vzlietol.  :)
Kamaráti všetko so záujmom sledovali z blízkeho plotu. A rodičia poskakovali okolo ...
Zanedlho tam sedeli traja ...    :)

Ďakujem vám za nakuknutie a prajem pekné dni ...
Vaša Laura ♥


4 komentáre:

  1. To je hezké! Malinakatý ptačí příběh se šťastným koncem. Určitě jste měli s dcerkou radost.
    Příjemný den!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laury, to je prima, že jste ho zachránili. Já tohle taky dost prožívám. Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lauri, krásný příběh se šťastným koncem. Takové mám nejradši :-) Krásné dny A.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, s Katkou ste záchranárky! Nemohla by som ho chytiť, som nemožnáááá :-(
    Mal na vás šťastie!

    OdpovedaťOdstrániť