nedeľa 1. júla 2018

Ríbezľový džem

Taká obyčajná nedeľa ...  slnečná, ale chladná ...  Dopoludnia niečo  rýchle uvariť, upiekla som ovocný koláč , popoludní krátka prechádzka a potom  som sa už venovala obratým ríbezliam ...

Včera pomačkané ríbezle sme s manželom odšťavili, pridala som cukor  (na liter šťavy som dala 1 kg cukru) a uvarila som fajný džem.    Používam ho hlavne pri pečení, na zlepovanie lineckého pečiva, natieram ním korpus pod krémom.  Vydrží bez zmeny akosti i niekoľko rokov.
Ako ríbezle ešte spracovávam si môžete pozrieť TU
A ešte jedna letná ... makovicová ...
Takže, ja som mala nedeľu pracovnú ... a čo vy? Ako ste trávili prvú nedeľu v novom mesiaci ?
Majte sa moc pekne, vaša Laura ♥

5 komentárov:

  1. Tak jsem taky v neděli zpracovala v sobotu natrhaný černý rybíz. Džem máme rádi.
    Hezké pondělí!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem vegetila,výlet,cafe...relax...I.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Džemik rozvoniava až tu!
    Makovica prekrásna, milujem tento kvietok, i keď vo váze vydrží málo. A k tomu sa u nás drží, že do domu mak nepatrí, vraj prináša nešťastie a to aj na obraze, no neviem, čo na tom bude :-)

    OdpovedaťOdstrániť