sobota 24. augusta 2013

Rezne pod perinou

Tieto rezne sú výborné, šťavnaté, vhodné aj na slávnostné príležitosti.



Budeme potrebovať :

1,20 kg   bravčové karé
200 g  strúhaný údený syr
2 nožičky  klobáska domáca údená
4 ks  cibuľa nakrájaná na kolieska
4 ks  strúčky cesnaku
1 ks  smotana na varenie
2 PL  horčica
soľ
olej
ml.čierne korenoe
razca
timián
mletá červená paprika na posypanie

pripravíme si všetky suroviny, syr nahrubo nastrúhame, rezne vyklepeme, klobásku šikmo nakrájame na kolieska




na dno pekáča rozotrieme olej, naň poukladáme naklepané rezne, osolíme, okoreníme, posypeme razcou, timiánom




potrieme horčicou



poukladáme klobásku (ja som jej mala málo) a posypeme 1/2 syra





poukladáme cibuľu, na koliečka nakrájaný cesnak a zasypeme druhou polovicou syra





všetko zalejeme celou smotanou na varenie, posypeme jemne ml. červenou paprikou, zakryjeme alobalom a dáme piecť




po polhodine pečenia alobal odstránime a ešte pol hodiny zapekáme dá sa pekne pokrájať na štvorce a chutí toto mäsko aj na studeno dobrú chuť :)











5 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teraz neviem ... autorom komentára ? lebo ja som nič neodstránila ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Laurinka, tento recept tiež vyzerá úžasne, vďaka za skvelú inšpiráciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ywett vyskúšaj ... u nás sa teší veľkej obľube ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. včera som tento recept vyskúšal + pórová polievka... bolo to fajné...

    OdpovedaťOdstrániť