štvrtok 30. augusta 2018

242/365 Večerná prechádzka

Najskôr sa vám chcem poďakovať za milé slovká v predchádzajúcom príspevku ... Najbližšie k pečenej zelenine pridám kuracie krídielká, stehná ...  Ďakujem za inšpiráciu ... Teda, nieže by mi chýbala fantázia pri varení, ale  zvyknutá som zeleninku piecť k obedu samotnú ...  :)

Dnes som u Katky v Prievidzi.  Vybrali sme sa na podvečernú prechádzku ...


Cez deň deti na sídlisku využívali pekné počasie, posledné prázdninové dni a mnohé sa hrali na trávnikoch pod stromami medzi činžiakmi ...  Páči sa mi, ako si posadajú do kruhu a bavia sa bez mobilov ...
Večer ale na uliciach nikoho. To som bola prekvapená, lebo vonku bolo veľmi príjemne ...


Prajem všetkým pekný zvyšok večera ...  vaša Laura ♥

3 komentáre:

  1. Krásne fotočky z večerného mesta!
    A možno v nákupných centrách sú všetci, aspoň v Kubíne je tam vždy najviac ľudí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naším večerním spíš nočním městem chodím téměř každý pátek, kdy se scházím s ostatním loutkáři.
    Dnes je u nás zatím šedivý den. Už včera odpoledne se zatáhlo a trochu zapršelo. Ovšem málo. Víkend by dle předpovědi měl být mokrý.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lauri, krásné fotky.Dnes je u nás slunečno a teplo. Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť