streda 7. februára 2018

38/365

Doslúžili ...


... moje milované okuliare ... Neviem, či sa ešte budú dať opraviť ... Vyzerá to totiž, že sa odlomil maličký pántik ... Keby iba vypadla skrutka, bola by ešte nádej ...  Každopádne  musím navštíviť optiku, aby  sa na ne pozrel odborník ...
V horšom prípade pôjdem k očnému ... len problem bude asi v tom, že predpis na okuliare som dostala pred rokom a pol ...  Myslím,  že nárok na rám je raz za dva roky ... alebo až tri ?  
Uvidím ...   Aby som vôbec fungovala,  našla som doma okuliare na čítanie z obchodu ... ale nie je to ono ...
Prajem vám príjemný zvyšok  večera  ...
Vaša Laura ♥

3 komentáre:

  1. Uf, to mi je ľúto, poznám to, bez nich sme stratenéééé :-(
    Ja tiež budem musieť ísť na očné, nebola som tam viac ako 6 rokov a zdá sa mi, že by som potrebovala už niečo silnejšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lauri,
    netráp sa, aspoň si vyberieš nový model :-)
    Predpisov môžeš mať koľko chceš, štát už neprispieva ani cent, bola som u očnej koncom decembra a mám nové okuliare... takže tak. Dokonca mi lekárka namerala dioptrie, ktoré mi nesedeli, ale vraj si zvyknem a v optike, do ktorej chodím mi zrak znovu premerali a líšilo sa to na jednom oku cez jednu dioptriu a to neriešila ani cylinder (veľmi dôležité).
    Pá, držím palce
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U nás nárok na příspěvek na nové brýle je myslím jednou za dva roky. Ale vhledem k celkové ceně vybraných brýlí je to částka nepodstatná :-). Ach ty brýle!
    Tak ať to v pohodě vyřešíš a měj hezký den!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť