pondelok 10. augusta 2015

Na pive pečená krkovička s cesnakom a bylinkami

Krkovička je mäso bohatšie na tuky ... preto ju rada pečiem, zostane mäkučká a šťavnatá.  Zvyčajne robíme s knedľou a kapustou ... naposledy som skúsila niečo iné a chutilo ...  :)


Budeme potrebovať :
1 kg  bravčovej krkovičky bez kosti
4 hlavy cesnaku
4 cibule
čerstvú šalviu a rozmarín
pivo na podlievanie
soľ, korenie, razcu

Mäso umyjeme, osušíme a nakrájame na hrubšie plátky ... Každý posolíme, pokoreníme a uložíme do pekáča.  Hlavy cesnaku prekrojíme naprieč strúčkov na polovicu a rozložíme ich neošúpané pomedzi mäso.
Posypeme razcou, rozložíme cibuľu nakrájanú na koliečka, vetvičky rozmarínu,  jemne pokvapkáme olejom, podlejeme pivom  a zakryté dáme piecť.   190 stupňov asi  1 hodinu.   20 minút pred ukončením dopekáme odkryté. Pred koncom pečenia pridáme aj šalviu ... tá by dlhým a prudkým pečením zhorkla.

Podávame so zemiakmi a uhorkovým šalátom.

Prajme vám dobrú chuť ...
Vaša Laura  ♥

5 komentárov:

  1. Ako vždy fantázia.:):) Som hladnááá!!.):):):)
    Pá a dík za receptík. :) Dana :):)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A mám oběd na víkend!Díky.Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja som už hladná :-)))
    Mne sa páči tá cibuľka a cesnak, mňam a ten výpek musí byť tiež skvelý!
    Idem pozrieť niečo do chladničky :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hmmm ... to vypadá na dobrotu:-))

    OdpovedaťOdstrániť