štvrtok 24. januára 2019

Stále na práškoch

Obaja s manželom sme tlakári ...    Pravidelné meranie tlaku je u nás na dennom poriadku ...   Niekedy si poviem, že aj to je stresujúce ... Tlak často skáče v priebehu dňa hore, dole ...  O čo jednoduchšie to majú ľudia, čo tlakomer doma nemajú ...  :)


Obaja užívame niekoľko liekov, ktoré nám ten tlak upravujú, ale podľa mojej skúsenosti si telo po čase  na určitý liek zvykne a treba nasadiť iný.  Ale liečim sa aj inak ...   Predovšetkým dennou konzumáciou cesnaku.  Najčastejšie na hrianke z hriankovača ...

pekné dni praje vaša Laura ♥


3 komentáre:

  1. Lauri, to mě moc mrzí. Moje babička to měla s tlakem úplně stejně, pořád nahoru a dolů. Ale čím častěji si ho měřila, tím víc z toho byla vystresovaná a projevilo se to i na tom tlaku. Na léky si věčně stěžovala, spousta z nich ji nedělala dobře. Tak snad je to u vás aspoň v tomto ohledu lepší. Lauri, opatruj se. A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anička, dá sa na život s liekmi zvyknúť ... hlavne, že pomáhajú ... Zistila som, že na mňa veľmi vplýva stres a napätie ... Najhoršie bolo, keď si muž zlomil niekoľko stavcov a bolo sa treba o všetko starať ... dlho ... Bola som pokojná, ale zrejme to všetko šlo zvnútra ... Prajem pekný večer ... L.

      Odstrániť
  2. Ako ja! Ale aj muž má lieky na tlak, ale on si ho nemeria, vraj načo sa má stresovať. Kým som sa dobre cítila, bola som taká aj ja, ale ako mám aj problémy, kúpila som poriadny tlakomer (dovtedy sme mali len takú haraburdu) a meriam. Po dvoch zmenách liekov sa mi zdá, že sa mi trocha upravuje, respekt. klesol, ale tiež skáče. Neviem, ale stále sa necítim v poriadku :-(
    Veľa zdravia!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť