pondelok 18. júna 2018

168/365 Za humny

nedeľa

Popoludní sme sa vybrali na materinu dúšku ...  Vyzbrojené košíkmi a nožnicami a ... nič.  Na tom mieste, kde chodíme my, ešte nekvitne ...
Mám na záhrade medzi bylinkami dve dúšky, z dvoch rozličných miest.   Jedna dávno odkvitla, druhá nahadzuje puky ... a to je práve tá, privezená z miesta, ktoré je chránené pred civilizáciou a kde sme sa včera vybrali ... No čo. pôjdeme ešte raz ... aspoň som si urobila zopár fotočiek pre blog ...



PS:  takže, odteraz si zapamätám, že mám doma indikátor kvitnutia materinej dúšky na určitých miestach ... hi hi
zdraví vás vaša Laura ♥

10 komentárov:

  1. Takže co jiného napsat než - krásný hled je na ten boží svět.
    Vůni mateřídoušky mám ráda, ale na stráni, kde kdysi bývala, se nějak vytratila.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano ... vonia po nej celá lúka ... potom v zime cítim tú lúku v čajíku ... :) Hanka pozdravujem a prajem pekný deň ... L.

      Odstrániť
  2. To je krása, nádhera!!
    Mně letos mateřídouška na zahradě vymrzla. Měla jsem ji tam roky a bohužel....
    Pěkný den, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevadí ... možno si prinesieš z prírody domov novú ... Mne sa tak krásne rozrástla ... Peti, aj tebe pekný deň ... L.

      Odstrániť
  3. Laury, to je krása. Kochala jsem se. Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, mne sa tie pohľady zdajú všedné, ničím nezaujímavé ... veď ich vidím denne ... A tiež si hovorím, ako je u vás krásne a u nás nič nie je ... :)))) Marti, pekné dni prajem ... L.

      Odstrániť
  4. Jaké krásné výhledy jsou tam u vás, Lauro. A výraz materina dúška je úžasný, kam se hrabe naše mateřídouška:-). Už se těším na srpen, až tu vaši krásnou řeč na vlastní uši uslyším...:-).
    Henrieta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší, že sa ti slovenčina páči ... Ja ako čítam tieto vaše komenty, mám tendenciu odpovedať po česky ... Ako dobre, že sme zažili spoločný štát a boli sme odchovaní na oboch rečiach ... Dnes s tým majú deti veľké problémy ... Maj sa dobre ... pa L.

      Odstrániť
  5. Lauro, krásně je u vás. Moc hezké fotky. Levandulový sirup dělala dcera, poprvé, a dovezla nám ochutnat. Je opravdu výborný. :o)
    Hezké dny přeji. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásna krajina!
    Lauri, aj ja som už hľadala to miestečko, kde som ju vlani našla a veru som ho nenašla, ale vôbec. Pritom som ho tak opatrne strihala, aby sa neporušilo. O inom mieste veru neviem :-(

    OdpovedaťOdstrániť