štvrtok 26. novembra 2015

Vianoce sa nebezpečne blížia

...  a tak ma prepadla vianočná tvorivá chvíľa ...  Ušila som zopár vankúšov ... Veď tých nikdy nie je dosť ... Usadiť sa v pohodlnej sedačke, obložiť sa mäkkými vankúšmi, do jednej ruky knihu, do druhej šálku kávy, alebo horúceho čaju ... A príjemný adventný večer sa mäže začať.  Veď nastávajúca nedeľa je už prvá adventná.  Jejkote, strašne to beží ... veď len toť nedávno bol horúci august a už sa chystáme na najkrajšie sviatky roku ...
Tak vankúšiky už mám, teraz len porozmýšľať nad darčekmi ...


Rada ušijem aj vám.  :)            http://www.sashe.sk/klaura
Prajem  pekný zvyšok večera ... 
Vaša  Laura ♥

12 komentárov:

  1. Lauri, máš ich teda nádherné! Hneď by som utekala nakúpiť nejaké vhodné látky a šila by som niečo podobné!
    Lenže môj stroj je stále pokazený, opravár, ktorý mi ho už 2 razy za 35 rokov šteloval, je starý a povedal, že už sa neodváži pustiť sa do toho. Normálne rozmýšľam, že si kúpim nový, ale nevyznám sa do tých nových, musím si naštudovať na internete.
    Úplne si ťa viem predstaviť počas nedele sedieť medzi nimi s čajom a knihou!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka, na nete urcite daky stroj najdes. Tiez som si kupila novy pred dvoma rokmi. Mam singer, tradicnu znacku a som s nim velmi spokojna. Existuje aj stranka "sijacie stroje sk" Dani, pozdravujem, pa pa L,

      "

      Odstrániť
  2. Jé, ty jsou krásné :), taky by se mi líbily.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada,ze sa ti pacia ... :-D Betka, dakujem za navstevu, maj sa dobre ... L.

      Odstrániť
  3. Krásne sú všetky. Jeden krajší ako druhý. Ani by som si nevedela vybrať... :):) D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani, mam rada na Vianoce cervenu farbu ... Tak u mna vyhravaju tie do cervena ... zelene asi darujem ... Maj sa fajn, prajem pekny vikend ... pa L.

      Odstrániť
  4. Panečku, ty jsou tak krásné ! Říkám si, který je nejhezčí a ony všechny.... vybrala jsi nádherné látky a ty stromečky !....
    Lauro, přeju ti hezké posezení mezi nimi a měj se dobře. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, dakujem ... :-) inak ... latky objednavam u vas, na Morave ... Prajem ti pekny vikend, veru uz prvy adventny ... este si musim pripravit vencek ... pa L.

      Odstrániť
  5. Oioi, kuinka kauniita tyynyjä ♥

    OdpovedaťOdstrániť