utorok 17. novembra 2015

Pečené zemiakové chipsy

Dlhé zimné večery, vonku tma, sychravo ... príležitosť urobiť si naozaj chutnú a jednoduchú večeru ...   Dnes som použila tradičné slovenské suroviny ... zemiaky a slaninu  :)))  A bolo to moooooc dobré ...


Budeme potrebovať:

zemiaky
údenú slaniu
maslo
soľ, razca
čerstvý timián

Podľa počtu stravníkov si očistíme zemiaky a nachystáme zapekaciu misu.
Misu vytrieme maslom, zemiaky nakrájame na tenké plátky, uložíme ich do misky, dobre posolíme.  Po vrchu rozložíme plátky masla a vetvičky timiánu.
Vložíme do horúcej rúry. 220 stupňov, pečieme asi hodinu.
Po 30 minútach pečenia  zemiaky posypeme drobnými kockami údenej slaninky a pokračujeme v pečení.
Na posledných 10 minút teplotu zvýšime na 250 stupňov a zapečieme do červena ...
No a podávame ...  s pohárom dobrého kyslého mlieka, či kefíru ...
Ak sa rozhodnete tieto zemiaky si pripraviť, prajem vám dobrú chuť ...
Vaša  Laura  ♥
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

9 komentárov:

  1. Ja som už rozhodnutá...idem ich upiecť. Ďakujem za recept.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak som teda ďalšia, ktorá ich ide piecť :-))))
    Voňajú až tu!!!
    Mňam!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievčatá, to ma teší, že som vás navnadila ... Tak nech sa vám vydaria a chutia vám takto upečené zemiaky. ...
    Prajem pekný zvyšok nedele ... :)
    pa Laura


    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lauri, to je jídlo přesně pro mě :-) Že by také zítra....? :-) Krásný večer A.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obyčejné brambory a vypadá to úúúžasně !!!! dobrou chuť ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teší ma, že som vás inšpirovala ... :) majte pekný deň ... :) L.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lauri, ja by som si tak dala teraz. Nemám ale slaninku. Kúpim.
    Lauri, zle sa mi dávajú komentáre u teba. Napr. keď chcem niečo zmazať, nedá sa, nedá sa s kurzorom pohybovať, neviem čo to hapruje.... Ale robí mi to len u teba. Aj ku kyslému mlieku som dávala komentár a nie je tam.
    Inak,zemiačky vypadajú senzačne, urobím.... Pá. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. blbe ze seci pisu ako ich idu urobit ale asi to nebola az taka slava ked nik nepise feedback po tom co ich urobil...

    OdpovedaťOdstrániť