nedeľa 29. novembra 2015

Steak z bravčovej panenky s rozmarínom

Bravčová  panenka je veľmi dobré mäsko ... Zaslúži si, aby bola pripravená čo najjednoduchšie, aby sme použili čo najmenej príchutí.  Tak sme dnes mali steaky ...  :)  Nechajte sa inšpirovať aj vy ...


Budeme potrebovať :

bravčovú panenku
olivový olej
nahrubo zomleté čierne korenie
hrubozrnnú soľ
čerstvý rozmarín

Panenku odblaníme a nakrájame na špalíky vysoké asi 8 cm.
Hánkami prstov ju jemne naklepeme, roztlačíme ...
Kusy dáme na tanier, pokvapkáme olivovým olejom, okoreníme na hrubo pomletým čiernym korením a posolíme hrubozrnnou soľou ... Nakoniec vtlačíme čerstvý rozmarín. Necháme odstáť 15-30 minút.
Necháme rozhorúčiť panvicu a začneme mäso opekať.   Z každej strany asi 3 minúty.   Nie je žiadúce mäso celkom prepiecť, aby sa nevysušilo ... Proste, podľa vašej chuti ...  :)
Ihneď podávame ...
Ja som mala steak jemne rúžový, bol krehký, šťavnatý ... manželov bol ešte viac červený ... taký zas ľúbi on ...  :)))
Ak si panenku pripravíte podľa môjho receptu, prajem vám dobrú chuť ... 
Vaša Laura ♥

4 komentáre:

  1. Lauri, ja som panenku ešte nikdy nekúpila :-(((
    Tvoj receptík je jednoduchý, ale tak to má byť, nech cítiť mäsko!.
    Vonia mi to až tu!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani ano, voňalo to krásne ... a o chuti ani nehovorím ... :)))
      pa pa L.

      Odstrániť
  2. Ahoj Laura, panenka je mňamková. Práve teraz sa mi na ňu zbiehajú slinky. Tvoje recepty ma vždy navnadia urobiť si nejakú pochúťku.
    Krásny predvianočný čas.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emili ... potešil ma tvoj komentár ... práve preto píšem tento blog ... aby som ľudí inšpirovala, navnadila na jedlá tradičné, i netradičné ... :) Aj tebe prajem krásny advent ... :) L.

      Odstrániť