utorok 8. septembra 2015

Banánovo kakaový koláč

Je to taký koláčik k popoludňajšej kávičke.  Nenáročný na prípravu i na čas. Výsledok ma ale milo prekvapil ...  :)


Budeme potrebovať:

4 vajcia
4 babány
200 g  kryštálového cukru
1 dl  mlieka
1 dl oleja
200 g  hladkej múky
1 prášok do pečiva
4 PL  kakaa

Žĺtky ušľaháme s cukrom, postupne pridávame olej a mlieko, sneh z bielkov a múku s práškom do pečiva. Jemne premiešame a pridáme preosiate kakao. Nakoniec vmiešame banány nakrájané na koliečka.
Vylejeme na vymastený a hrubou múkou vysypaný plech  (30x40cm). Upečieme  180 stup. asi 35 min.
Keď sa koláč bude oddeľovať od bokov plechu, určite je hotový ... ani špajdlou nemusíte skúšať ... :))
Po vychladnutí nakrájame a ozdobíme cukrom.
Prajem dobrä chuť ...
Vaša Laura ♥

4 komentáre:

  1. Nádherné kocky...niečo podobné robievam, vďačný rýchly a chutný koláčik. A tá kávička k tomu...mňam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to cukrenie vyzerá dobre s kombináciou tmavého koláčiku ... :) Možno by ešte mohol pribudnúť na tanierik kopček šľahačky ... :))) Evka, pozdravujem ... maj sa dobre ... pa L.


      Odstrániť
  2. Ozaj vyzerá byť z tých jednoduchých a pritom výborných! A s banánmi mám rada :-)
    Kávička lákavá, šálka nádherná, foto úžasné!!!!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka, je hotový raz - dva ... vyskúšaj, budem rada ... :)
      Šálka je svadobný dar ... Keď som sa svadbila, tieto súpravy boli v našom regióne hitom ... Vyrábal ich Krištáľ Valaská Belá a boli v ponuke v mnohých farbách, s výbrusom i bez ... ja som si nakázala tieto ... slonová kosť ... A ešte mám jedny modré ... :)))))) niekedy pofotím ... pa pa L.

      Odstrániť