sobota 3. novembra 2018

307/365 Stále zelené ...

Posledné plodiny na záhrade boli rajčiny ...  Ľúto mi ich bolo zlikvidovať, lebo stále pekne dozrievali ...  Ale záhradu treba  dať poorať a uložiť na zimný spánok ...   Obtrhala som všetky zelené plody, uložila som ich do pohárov a šup s nimi do svetlej, studenej miestnosti.    Tam budú pomaly dozrievať.


Vždy jeden  pohár si donesiem do kuchyne, do tepla a urýchlim tým dozrievanie.  Takto máme svoje čerstvé rajčiny až do nového roku ...   

Muškátom sa stále dobre darí ... i bez hnojenia  ...

Pozdravuje a pekný večer želá  ...   vaša Laura♥

3 komentáre:

  1. Lauri,
    tak isto si skladujem rajčiny aj ja, ale niekdy sa mi stane, že tie spodné začnú hniť... a tak musím celý obsah z fľaše vydolovať von.
    Ale mám ich menej, takže do Vianoc určite nevydržia.
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laury, ty rajčiny vypadají pěkně v těch sklenicích. A máš krásné muškáty. Měj pěknou neděli.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lauro, to je ale úrodička. Bylo by jí škoda, ale tento způsob uskladnění a dozrávání neznám. Jsem překvapena, jak dlouho můžou rajčata vydržet.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť