piatok 14. septembra 2018

257/365 Šťastie v tráve

Už hrozne dávno som nenašla štvorlístok ...  Rastú ešte vôbec ?


Aj toť nedávno som sa prechádzala po trávniku v ktorom boli kolesá ďateliny.  Ako pozerám, tak pozerám, štvorlístok nevidím ...   Spomenula som si na moju mamku. Kedykoľvek išla okolo ďateliny, zadívala sa na ňu a už trhala ...  Vždy našla nie jeden, ale niekoľko štvorlístkov ...
Je možné, že v minulosti ich rástlo viac ... 

A ja teraz nič.   Buď mi nie je viac šťastia dopriate, lebo ho mám dosť, (no, o tom by som aj zapolemizovala),  alebo som slepá, ako patróna ... to je reálnejšie vysvetlenie ...    :))))

 Tak schválne ... objavíte vy na fotkách aspoň jeden ?

Vaša Laura ♥

9 komentárov:

  1. Ty nám dáváš pěkné úkoly :-). Někde je to nashromážděné tak, jako bych ten čtyřlístek zahlédla, ale je to jen moje vidina :-). Ale je fakt, že jsem už dlouho čtyřlístek nanašla.
    Hezké sobotní odpoledne!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka veď vravím ... nerastú ... :))) Maj krásnu nedeľu ... L.

      Odstrániť
  2. Laura, a´t koukám- jak koukám, čtyřlístek jsem u tebe nenašla- asi už nerostou- také jsem jej dlouho nenašla!!!!! (taky mne napsadá, že je asi jiný jetel..:o)))
    Hezký víkend Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka aj tebe prajem peknú, slnečnú nedeľu ... že - by iná ďatelina ? hi hi ... je to možné ... pa L.

      Odstrániť
  3. Lauro, stále rostou... :o) Podívej se: https://fotodasaf.blogspot.com/search?updated-max=2018-06-13T16:40:00%2B02:00&max-results=5 a https://fotodasaf.blogspot.com/2017/03/den-stesti.html .
    Přeji krásnou sobotu. Pa D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dáška, no krása ... asi chodím po nesprávnych miestach ... Jednoznačne si mi dodala nádej ... :)))
      Mas sa pekne ... L.

      Odstrániť
  4. Lauri, souhlásím s Dáškou,čtyřlístky rostou. Myslím ale, že někdy si nestačí jen přát.Prostě většinou se objeví v pravý čas, tak aby i člověk je uviděl když potřebuje nejvíc...
    Když štěstí chybí, nebo je jen potřeba teď a tady potěšit.
    Přeji kopu štěstí, se čtyřlístky i bez....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka ja ti ďakujem za tento krásny komentár ... Máš pravdu, asi to netreba siliť a štvorlístok sa objaví keď príde na to čas ... rovnako, ako kamenné srdiečko ... (tiež si viac všímam "šutry" pri ceste ... :))) Hani, prajem všetko dobré ... L.

      Odstrániť
  5. Lauri súhlasím s tebou, nerastú ani u nás. Mali sme na dvore celý kruh štvorlístkov ale už niekoľko rok ho niet :)

    OdpovedaťOdstrániť