utorok 4. septembra 2018

247/365 Zeleň pri okne

Máme veľmi nešťastne situovaný dom ...   Dve izby na sever, jedna s malým oknom na západ akurát  kuchyňa pozerá na juh.  A práve tu sa najlepšie darí mojim kvietkom v črepníkoch.   Nemám ich veľa, lebo donedávna som pestovala len  orchidky.  Tie pomaly presúvam Katke ...  :))  Akosi sa mi prestali páčiť ... najmä, keď mnohé odmietli kvitnúť.  Len pár listov a vzdušné korene ... Nepôsobí to veľmi esteticky ...
Chcem sa pochváliť najmä vianočnou ružou, ktorej sa naozaj darí.  O chvíľu sa začne farbiť ... v čo pevne dúfam.   :)




Na parapete tróni tučnoslist a ešte niečo mini ... štítok s pôvodným kvetináčikom som zahodila a teraz neviem, čo pestujem ...


Nespoznal náhodou niekto ?   :)

Prajem všetko dobré ... vaša Laura ♥

5 komentárov:

  1. Tak ja ti veru nepoviem, čo pestuješ, poznám akurát ten tučnolist :-)
    Orchidee som nikdy nemala, akosi som nepodľahla tej móde. Ale mne sa kvetom nedarí, odkvitnú a zahynú.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lauri,
    krásne kvietky, aj vianočná ruža. Cez deň ju nezakrývaš, aby sa pekne vyfarbila?
    Ten ďalší kvietok nepoznám, neporadím...
    Pekný večer, pá
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani já Ti neporadím. Zrovna tuto květinu neznám.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Laury, já jsem naprostý ignorant a diletant, co se týká kytek. Já rozhodně neporadím. Měj se pěkně.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podobne som sa už dávnejšie zbavila orchideí, ale ja práve z opačného dôvodu... kvitli a rozrastali sa až príliš a nemala som pre ne miesto, preto som ich posunula bratovi do domu. V januári budú dva roky, čo som opäť jednu dostala, odkvitla a odvtedy sa ani nepohla. Ani po hnojení. Vianočnú hviezdu sa mi po dva razy podarilo dopestovať až do jesene a keď som sa už tešila na sfarbenie listov, nijaké sa nekonalo a odumrela. Prajem ti, aby sa to tej tvojej podarilo :) Ďalšia rastlinka... nie je ti náhodou jeden druh palmy? Mala som raz takú istú.

    OdpovedaťOdstrániť