utorok 24. marca 2015

Prvý jarný víkend

... sme celá rodinka strávili v prírode ...  na chate v blízkosti Prievidze. Bolo fajn ... v sobotu sme navarili kotlíkovú kapustnicu ... k tomu čerstvý chlieb a vzduch. Poobede trochu práce s drevom, aby bolo čím rozkúriť krb,a samozrejme aj prechádzky po nesmelo prebúdzajúcom sa lese ... No a v nedeľu sme pokračovali v upratovaní okolia chaty.   Bolo trba lístie vyhrabať, stromčeky obstrihať, kríky povyväzovať.
Ja som mala so sebou aj môjho kamaráta Nikona ...   Tak sa pozrite, ako sa činil ...  :)))

Tento týždeň som v rozhlase počula zaujímavú informáciu.  Určite viete, že dňom marcovej rovnodennosti sa začína na severnej pologuli jar, na južnej pologuli jeseň.  Ale vedeli ste, že v tento deň  na celej zemeguli má deň aj noc rovnakú dĺžku? 12 hodín ...  To som nevedela, že na ktoromkoľvek mieste na Zemi ...  :)

8 komentárov:

  1. Keď sa zíde celá rodina, tak to je strašne fajn. Super ste si to užili teda. :):) Tvoj kamoš Nikon sa tiež činil. :):):) Krásne fotky. Maj sa krásne. Dana:):):)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lauri, zas som sa potešila tvojími fotočkami. Krásne!
    Príroda je očarujúca a aj keď ju dobre poznáš, vždy niečim prekvapí.
    A prvý jarný deň sa volá aj deň jarnej rovnodennosti = rovnaká noc ako deň :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lauri, činil sa nielen tvoj kamarát, ale hlavne ty. Krásne fotky ste spolu urobili :-)
    Teraz by som si chcela zaželať, aby sa čas spomalil, aby som tú prebúdzajúcu prírodu stíhala aj vnímať a samozrejme, tiež aj fotiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Laura, krásne strávený víkend a nádherné foto. Tiež sa lakomím na také niečo, ale to je v nedohľadne.
    Moja rodinka je po svete a ja sama na PN-ke.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lauri, krásne fotky, Nikon sa činí keď je v správnych rukách s bystrým okom. L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lusikka ... ja sa už jari nemôžem dočkať ... všetko začína kvitnúť, rašiť ... ťahá ma to von, zobraziť zblízka tú krásu ... :))))) ale som sa rozbásnila ... :))))) ale aj ty kvietky veľmi pekne fotíš ... a o jedle ani nehovorím ... :)))
      pozdravujem a ďakujem za návštevu .... L.

      Odstrániť