nedeľa 26. augusta 2018

237/698 Útržky zo dňa ...

Pršalo celú noc ... aj ráno a celé dopoludnie ... Zem sa dostatočne napila, vzduch sa ochladil ... Vonku príjemne, vnútri je stále všetko vyhriate na 27 stupňov ...  Ventilátor pracuje ďalej ..



Nie je Silvester.  Koncom augusta niekto  v reštike cez cestu odpaľoval ohňostroj.  Ajka sa triasla ako osika a dožadovala sa okamžitého vpustenia .  Nebolo toto už zakázané ?  ....


Na preventívku ma zubárka objednala na  koniec novembra ...  Skoro som to už nestihla pre tento rok ...   Som zvedavá čo spraví s tými, čo to nestihnú vôbec .

Žalúdočné horké ... Centáriu, vzácnu to bylinku  som naložila do alkoholu.  Skvele pomáha pri tráviacich problémoch ...  


.Dnes bola vonku večer tma už po ôsmej ... akosi  skoro to prišlo ...   Dlhé zimné večery sa blížia ...   Na ich pohodu sa teším, ale nekonečné letné dni milujem ...  :)


Viete, že škorica môže zabrániť vývoju cukrovky 2 typu? Obyčajná škorica podporuje reakciu tukových buniek na inzulín a zlepšuje metabolizmus glukózy. Ako prevencia postačí denne štvrť lyžičky škorice.

Prajem vám krásnu nedeľu ... Vaša Laura ♥

5 komentárov:

  1. Ano, vzduch se ochladil. Jen té vody tady přímo u nás moc nespadlo. Ale přeci jenom se vše osvěžilo a i trochu vody dešťové na zalévání v sudu mám. Večerní tma už přichází dříve, nedá se nic dělat dny se budou krátit. Ono vše má něco do sebe.
    Hezkou pohodovou neděli, Lauri!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lauri, u nás bylo včera jen 17 stupňů, ale deště spadlo zoufale málo.
    A skořicí mám moc ráda, třeba i do jogurtu :)
    Měj se prima, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Laury, i u nás se ochladilo a pršelo celý pátek, ale zdá se mi, že je to pořád málo. Taky se mi zdá, že se začínají dny krátit celkem viditelně. I ráno vstávám později. Měj pěknou neděli.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tieto zlozvyky s ohňostrojom kedykoľvek sa mi vôbec nepáčia! A ten u vás je teda naozaj ako silvestrovský :-(
    Centáriu nepoznám a zrejme rastie len vzácne.
    Tak musím niečo so sebou robiť, lebo škorica nepatrí medzi moje obľúbené :-(
    Lauri, ale že máte stále 27! To je moc, u nás v obývačke v najväčšom teple bolo 25. No, ale Orava je o inom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lauro, krásné fotky i povídání.Také se těším na pohodu dlouhých zimních večerů, ale léto je léto. A ještě si ho užívám. Skořici mám ráda, používám ji třeba do ledové kávy, ale o těchto účincích jsem nevěděla.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť