sobota 25. augusta 2018

236/365 Mušia váha ...

Piatok, 24.8.

Každá mačka má rada krabice  a ohraničený priestor ...  Samozrejme, aj náš Filip.    Aj minule som si v jednej priniesla nákup z Lidla a už je jeho.   Dnes ráno po raňajkách sa do svojej krabice zvalil a pomaly si robil rannú očistu. Pekne, každú labku zvlášť, potom kožuch a chvost prišiel na rad nakoniec.


Keď usúdil, že všetko je už v poriadku, skrútil sa do klbka a sladko zaspal.
Neskôr som potrebovala dostať kocúra z domu. Nechcela som rušiť jeho sladké sny,  Zodvihla som krabicu aj s Filipom ...náklad bol prekvapivo ťažký ... Zo zvedavosti som ho šupla na váhu a tá ukázala 5,1  kg.  Netušila som, či je to veľa a či málo ... vždy sa nám zdal náš Filipko chudý.


Po odčítaní váhy krabice mi to vyšlo na 4,8 kg.   A stále neviem, je to na trojročného kocúra málo, alebo dosť ? ...

Pozdravujem a prajem krásnu sobotu ...  vaša Laura  ♥

2 komentáre:

  1. Abych pravdu řekla, tak ani já nevím, zda je to váha optimální či ne :-).
    Měj hezkou sobotu, Lauri!
    U nás se trochu ochladilo, trochu přes noc zapršelo, ale je to málo.
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laury, řekla bych, že je to akorát. Je krásné je pozorovat při očistě, jak jedou místečko vedle místečka. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovedaťOdstrániť