štvrtok 22. februára 2018

53/365

Najťažšie je vstať z kresla ...  potom to už ide ...   :))))


Veru, nechcelo sa mi dnes von ... ale dopoludnia som počúvala dr. Bukovského v rozhlase ... Vraj zdravý pohyb vo forme prechádzky pôsobí na vysoký krvný tlak ako liek a nemá vedľajšie účinky.  Treba ísť aspoň 3x týždenne, ale ideálne je 5x za týždeň ... Tento nenáročný pohyb dokáže znížiť tlak o niekoľko čísel ... Takže motiváciu mám ...    :))  A nakoniec bolo vonku celkom fajn ... prešla som zrýchlenou chôdzou niekoľko kilometrov ... Domov som sa vrátila  s dobrým pocitom a celkom slušne spotená ... 
Vo včerajšom príspevku som nevložila fotku, o ktorej som písala ...  Urobila som chybu, ale nevadí ... dnes to napravím a ukážem vám, ako mi rozkvitá nová amaryllka od Katky  ♥ ...  Nemohla sa pozerať, ako smútim za tou, čo mi po kúpe odhnila ....
včerajšia fotka :
a amarylka dnes ...  opäť krásna. opäť rúžová  a opäť celkom iná, ako na kartičke zastoknutej v kvetináči ...


Vraj sa na nás cez víkend chystajú najsilnejšie mrazy tejto zimy  a budú pretrvávať počas celého týždňa ... No jasné ... prichádza  MAREC ...    :(

Vaša Laura ♥

2 komentáre:

  1. U vás teda snehu len-len, aby sa nehovorilo, že nie je.
    Máš s tou prechádzkou pravdu, robí dobre na všetko. Škoda, že chodíme samé, vo dvojici by bolo veselšie. Ty aspoň cez víkend máš doma Katku. Kvietok nádherný, ešte som nenatrafila naň v obchode tento rok, ale ak áno, kúpim si :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laury, včera jsem tu rozkvetlou amarylku hledala :-) Je krásná. Měj pěkný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť