utorok 20. februára 2018

51/365

Dnešné raňajky ...


U nás bolo odjakživa zvykom raňajkovať chlebík s maslom obloženým buď syrom, alebo šunkou, alebo s obidvoma. Zelenina k tomu samozrejme  ...   Ja sladké raňajky neobľubujem, ale občas ich manželovi  doprajem ... Je to len kupované sladké pečivo a kakavko ... Pochutí si na tom ... Občas si urobíme praženicu (míchané vajíčka), ale po nej mi býva ťažko, aj keď zjem len trošíčku ... Dcéra si robieva  ovsené kaše s čerstvým ovocím ...  Na tie kaše sa stále chystám, vraj sú veľmi zdravé ...
V súčasnosti je moderné neraňajkovať ... len čersvo vytlačený džús a káva ... to som tiež dosť dlho praktizovala ...  Teraz sa snažím, aby ranná dávka liekov nešla do prázdneho žalúdku ... vždy niečo zobnem ...
A čo zvyknete raňajkovať vy ?
Pozdravujem ...  vaša Laura ♥

7 komentárov:

  1. No, ja síce moderná nie som, ale neraňajkujem od detstva. Dokonca ani kávu ráno nepijem, až po 10. h. Rok a pol pijem ráno citrónovú a octovú vodu, takže dva poháre vody vypijem, dokonca si pri tom aj 10 min posedím. A zvykla som si, možno aj na jedlo by som si zvykla :-)vokádo len takto rozkrojené na chlebíku som nemala, iba pomazánku - teda iba trocha soli a citrónu. Vyskúšam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dankaa, pomazánku si robievam tiež ... ale aj takto chutí avokádo vynikajúco ... bola som prekvapená ...
      pa pa

      Odstrániť
  2. Já snídám vždycky, podle chuti. Sladké o víkendu (když napeču), v zimě kaše, v létě jogrurt a musli. Při velkém hladu ten obložený chleba ;)
    Avokádo je skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojky, u nás máme snídani každý jinou. Já chleba se sýrem, šunku.....dcera většinou ovesnou kaši, i kdyz někdy se ke mně přidá a dá si taky chleba. A syn s manželem, ti ráno jedí sladké. A kávička musí být, ale až tak hodinku po snídani.
    Přeju krásný den, Lauro.
    Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Akokoľvek som zaneprázdnená, raňajky musím mať, lebo bez nich som úplne bez energie. Najradšej mám jogurt s banánom ,kašu s ovocím alebo chlebík s cottage cheese a avokádom. A samozrejme dobrá kávička k tomu je neodmysliteľná :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Laury, už jsem o mých snídaních psala. Nesnídám, začínám den kávou a pozdní svačinou, ale sladké také nemůžu. Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Byly doby, kdy jsem nesnídala, jen rychle vypila čaj s mlékem a pospíchala na autobus do práce. Teď už nikam nepospíchám, takže snídám, ale jen tak, aby se neřeklo. Mám ráda i sladkou snídani. Většinou mi stačí malý plátek chleba s něčím.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť