nedeľa 9. decembra 2018

343/365 Druhá adventná ...

K počítaču som sa dnes dostala až teraz ... Neviem, či má význam  popriať vám príjemnú adventnú nedeľu ...  Prajem vám teda krásne a pokojné adventné dni ...  :)


Popoludní sme si zapálil ďalšiu sviečku.   Je to v poradí druhá,  bronzová adventná sviečka a má meno mier.  Podľa starých zvykov by ju malo zapáliť najstaršie dieťa rodiny.  No, to u nás už nehrozí ... je to na mne ...  :)
Pečenie k Vianociam vždy začínam medovníkmi.  Včera som cesto pripravila, dnes upiekla ... Zajtra budem zdobiť ...   Tak sa už aj u nás začali konkrétne prípravy na sviatky.


Milé blogerky ... nepokazme si tieto krásne dni  zhonom a naháňaním po obchodoch ... nervozitou v kolónach, v radoch pri pokladniach ...  Pokúsme sa zachovať duchovný odkaz adventu ... radosť, lásku, úsmev, pohladenie, bozk a pochopenie. Oddýchnime si s pohľadom upretým do teplého, blikotajúceho  plamienku sviečky a nechajme voľne plynúť naše myšlienky.

všetko dobré praje  vaša Laura ♥                                                                       

6 komentárov:

  1. V sobotu jsem také pekla - cukroví. Perníčky mám už upečené dříve a jsou už i ozdobené. Letos nepovedenou perníkovou chaloupku včera vnuk snědl :-).
    Včerejší nedělní odpoledne jsem strávila hlídáním na výstavě, svíčku jsem si rozsvítila tam. Na domácím adventním věnci až potom večer.

    Hezké pondělí!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laury, ďakujem za pekné prianie. Pre mňa je adventné obdobie predovšetkým obdobím zastavenia, spomalenia, čas na stretnutia s blízkymi ale aj radosť pri tvorení darčekov a prekvapení. A sviečky tie samozrejme nemôžu chýbať. Obchodným centrám sa snažím vyhýbať veľkým oblúkom, aj keď zrejme jeden väčší nákup ma neminie, keďže na Štedrý večer sa nás zíde celkom dosť. Pekný predvianočný čas prajem aj Tebe.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lauri,
    krásne si to napísala, to isté prajem aj Tebe.
    Mňa čakajú pripraviť cez víkend dve oslavy a potom si budem už len užívať :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Laury, máš pravdu, napsala jsi to moc hezky :)
    I tobě krásný advent. Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pripájam sa s radosťou k tvojej výzve! Neznášam to naháňanie sa za darčekmi a "žrádlom" - inakšie sa to ani nedá pomenovať, sú to ľudia vôbec schopní za tých pár dní zjesť?
    Ja som si potrebné kúpila už pred 2 týždňami, potom už len niekde v malom obchodíku ovocie a zeleninu.
    Myslím, že si dnes z medovníčkov urobila hotové umelecké diela, tak sa na to teším!

    OdpovedaťOdstrániť