piatok 13. mája 2016

Aaaach jaj ...

...  aj vy niekedy neviete, čo do hrnca ?   Aby to nebolo zložité, drahé a predovšetkým ... aby to bolo rýchlo hotové ...  No a keď máte doma jedákov s rozdielnymi chuťami ... potešenie je na svete ... Tak sedím za počítačom a hľadám, vymýšľam, kombinujem ...  A čo budete mať dnes na obed vy ? pochváľte sa ... alebo dajte dobrý tip ...  :)
Našla som ale zopár fotočiek, ktoré mi zdvihli náladu :


Prajem vám príjemný PIATOK TRINÁSTEHO ...  a ďakujem za zhliadnutie ...  :)

9 komentárov:

  1. Zdravím,
    tak ovšem opět bomba.......prosím - jaký je to objektiv a fotoaparát......
    K tomuhle se nemůžu asi nikdy dopracovat.....
    krásný pátek 13:o)))
    Danka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka ... mám Nikon ... toto je fotené ešte modelom D80 a makro objektív 105/2,8 ... som rada, že sa ti fotočky páčia ... :) maj sa fajn ... L.

      Odstrániť
  2. Lauri, i Tobě krásný pátek třináctého :-) A ty fotky - to je tedy pokoukání! Krásný den A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anička ďakujem ... za návštevu i milý komentár ... Prajem ti pekný víkend ... L.

      Odstrániť
  3. Lauri, v dnešný upršaný a chladný deň sú tvoje fotočky skutočným potešením, nádhera!
    Ja som včera varila na tri dni kapustovú polievku, dala by sa však nazvať aj kapustnica :-)
    Bravčové kosti z kare varené v kapustnici, keď sa uvaria tak, že mäsko odpadá a od kosti, vytiahnuté, odkostené, vývar precedený a do neho ešte aj kyslá kapusta a trocha zemiakov na kocky, mäsko, korenie rasca a trocha smotany 30 perc. s múkou, a čili podľa chuti. Ja to mám veľmi rada, muž zje tiež :-)))
    Akurát som dojedla a čítam apíšem pri jedení, som závisláčka, nedá sa ničrobiť :-)))
    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani ... nad kapustnicou rozmýšľam aj ja už dlhšie ... dnes som nakoniec urobila šalátovú polievku so smotanou a francúzske zemiaky ... už sme ich dávno nemali, prišla na víkend aj Katka, tak sa aj pojedli ... & to som si pôvodne myslela, že navarím na dva dni ... :))) ďakujem za pekné sloví k fotkám ... Maj peknú sobotu ... pa pa L.

      Odstrániť
  4. Lauri,
    fotky sú nádherné v tento upršaný, chladný deň... musela som si založiť oheň v krbe :-)
    U nás dnes boli tvarohové gule s domácimi jahodami, vynikajúce jedlo, malý (ba ani veľký) sa nevedel dojeť.
    Prajem pekný večer 13-teho a pekný víkend!
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aďka sladké obedy majú radi aj tí moji ... ovocné gule tiež ... A veru zakúrili sme na večer aj my ... žiaľ nie v krbe, ale v ústrednom kúrení ... Pozdravujem celú rodinku a prajem pekný víkend ... má pršať, tak si ho užite pri praskajúcom krbe ... :) pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Překrásné fotky! :-)
    Přeji hezké dny, Klárka.

    OdpovedaťOdstrániť