sobota 30. mája 2015

Darované z lásky ...

Pamätáte sa na môj príspevok z Dňa matiek ?   Dostala som mini zvonček v keramickom kvetináčiku. Bol utešený a urobil mi veľkú radosť ...  Minule som ho presadila  do väčšej misky, aby mal viac miesta ... Páči sa mu v nej a pekne rastie ...
Dnes som sa naň pozrela zvrchu ...  Očividne bol darovaný z lásky ....    ♥♥♥


Prajem vám pekný večer a slnečnú, pokojnú nedeľu  milé blogerky ...

Laura

4 komentáre:

  1. No ale aký krásny zvonček. :) Či srdiečko? :) Oboje asi. :):)
    Krásny nový týždeň, Lauri. Pá. Dana :):)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tuším tu mám resty ... :)))) Dani ... asi oboje ... ten tvar ma prekvapil a rastie tak stále ... asi by som ho mala dať von ... niekde do tieňa ... zdá sa mi, že stráca svoju sýtomodrú farbu ...
      Pozdravujem pa L.

      Odstrániť
  2. No ozaj je nádherný, darí sa mu aj pri dobrej duši, ktorá sa oň stará!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))))) že by ?
      Danka, jeden zvonček mi už vykapal ... tak sa snažím ... :))))
      L.

      Odstrániť