utorok 10. apríla 2018

100/365

Dnes je stý deň v roku. Povedali by ste ?  Hrozne to uteká ...  Ani ja by som nevedela, keby som si dni nečíslovala ...  A tiež je toto stý príspevok v tomto roku.
Bol krásny deň, ako stvorený na prechádzku.  Koleno, nekoleno, vybrala som sa na hrad ...

Fúkalo, ako o dušu ...  Je to na kopci ...  :)  ale zdržala som sa, aby v záberoch neboli turisti ... Tých šikmookých je z roka na rok viac ...  Vošla som na nádvorie, nakukla dnu  ...
Za dvere sa nedalo ...
Dóm Sv.Martina
vstupný portál
A vykradnutá peňaženka na múriku pri ňom ... Dnes je niekto veľmi smutný ...
A ešte  pár záberov zo Starého mostu
a to je na dnes všetko ... Prajem vám pekný zvyšok dňa ...
Vaša Laura ♥

6 komentárov:

  1. Lauro, měla jsi krásnou procházku .. i fotografie ...působí uklidňujícím dojmem ..
    Hezkou středu ti přeji. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lauri, to bych opravdu nehádala, že už je stý den. A tím pádem tvůj stý letošní příspěvek. To jsi pilná 😊 Fotky máš moc povedené, nebe jste měli jako vymalované.
    Měj se moc krásně, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lauri, krásně jsi mi připomněla můj adventní výlet do Bratislavy. Děkuji za všechny příspěvky. Mám moc ráda Tvůj blog. Do další stovky přeji hodně dobrých námětů. Pavla

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lauri,
    krásne fotografie, až na tú vykradnutú peňaženku, až ma striaslo pri pomyslení, čo všetko treba potom vybavovať...
    Aj my sa chystáme na hrad, keď bude teplejšie :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oj, krása, len tá peňaženka to kazí, čo sme to za ľudia! Vraj Za slušné Slovensko! Keby každý začal od seba, bolo by to o inom!
    Koleno nekoleno hádam drží :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Laury, podívala jsem se rychle na blog. Já mám dnes taky stý příspěvek a bez tebe bych si ani nevšimla :-) Díky za krásnou reportáž, na bratislavském hradě jsem už mnoho let nebyla. Měj se pěkně.

    OdpovedaťOdstrániť