piatok 3. júna 2016

Vankúš s výšivkou

Konečne som ho dokončila ... vankúš s vencom vyšívaných šípok ...  Vyšívala som ho ešte na jeseň, s nejasným cieľom ...  nevedela som kde a na čo výšivku použijem ...

Inšpirovla ma Danka,  ktorá ušila už niekoľko vankúšov s výšivkami ... všetky perfektné ...
Tak som skúsila ušiť jeden aj ja ...
Výber látky bol ovplyvnený ostatnými vankúšmi, ktoré mám na sedačke ...
Šitie  bolo jednoduché, vankúše šijem veľmi rada ...
Najskôr predná strana, potom zo zipsom aj zadná ...  Potom už len zošiť a prešiť obrubu ...
A mám hotovo ...
Majte pekné dni ...  :)
Vaša Laura  ♥


18 komentárov:

  1. Je nádherný Lauri, no, mne sa to až také jednoduché nezdá :-) Ako urobím ten lem na vankúši??? Ďakujem.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka ... Obliečku ušiješ o čosi väčšiu, ako výplňový vankúš. Rozmer si vyrátaš podľa toho, aký široký chceš lem ...A potom len prešiješ na šírku lemu ... Dobre to vidieť na fotke zadného, celého červeného dielu ... Ak chceš lem inej farby, musíš ho najskôr prišiť o predný aj zadný diel, tie zošiť, prevrátiť na lícnu stranu a prešiť na šírku lemu. Dúfam, že som to napísala zrozumiteľne ... ak nie, nakreslím ti to do mailu.
      Maj sa fajm ... L. :)

      Odstrániť
  2. Moc povedený, nádherná práce...Ilča

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ten je luxusný. To vypracovanie – nádhera! Mám vyšitý takýto venček, ale vianočný, s cezmínou, asi sa i ja pustím do šitia vankúša :-)
    Krásny deň! Vierka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vierka, Tiež mám chuť vyšiť si k nemu vianočný venček ... mám pekný vzor s cezmínou ... takže tento dostane kamaráta ... Prajem, nech sa ti tvoj vankúšik vydarí ... Maj pekný víkend ... L. :)

      Odstrániť
  4. Lauri, veľmi im to spolu "sadne"! A ja neviem ani zips všiť, dávam len suchý. Ale vidím, že máš také to pravítko - na ploche, neviem ako sa to presne volá, to sa kde kupuje? To by sa mi zišlo na rovné strihanie, lebo to sa mi moc nedarí :-((
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani ... aj suchý zips je fajn ... A to pravítko aj s podložkou som si objednala ... výborne sa s tým robí ... napíšem ti do mailu link ...
      Danka, pozdravujem ... pa L.

      Odstrániť
    2. Lauri, budem ti vďašná za ten ling! Ja som roky moc nešila a iba teraz zisťujem, že aj v šití je už 21. storočie :-)
      Pááá

      Odstrániť
    3. Dani ... poslala som link do mailu ... paa

      Odstrániť
  5. Je nádherný! Ako sa tu píše, priam luxusný. Až mi srdce zapišťalo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, som rada, že sa ti páči ... ďakujem za návštevu i milý komentár ... L. :)

      Odstrániť
  6. Lauri, je perfekktní! Obdivuji i řešení zapínání na zadní straně polštáře, vypadá luxusně .-) A ta výšivka, ta tedy je... Mohla bych Tě poprosit o předlohu... pokud by vyšla "chvilka", zkusila bych během léta také vyšít a vyrobit si krásný polštářek na podzim .-) Děkuji a krásný víkend Ti přeji A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anička ďakujem, Námet som čerpala tu: http://annagavril-lavender.blogspot.sk/2011/02/blog-post.html a vyšívala som to priamo z obrázku ...Nákres, schému som totiž nikde neobjavila ... Už teraz sa teším na tvoje stvárnenie vankúšika ... :) maj peknú nedeľu ... L.

      Odstrániť