sobota 25. septembra 2021

Budeš nám chýbať MAMIČKA

 



 

Aj keď si uvedomujeme, že všetko má svoj koniec, len veľmi ťažko prijímame koniec niečoho na čom nám záležalo, čo sa nám páčilo, čo sme mali radi a bez čoho si nevieme predstaviť svoj ďalší život. A jedným z tých prípadov je smrť milovanej osoby.

Pripadla mi veľmi ťažká úloha navždy sa rozlúčiť z našou mamou, ktorá žiaľ v stredu 15.9.2021 prehrala svoj boj s ťažkou chorobou.

Mama bola človekom, ktorého si každý z nás, musel pustiť do svojho srdca a práve preto jej odchod tak bolí. Bola pre nás všetkých stelesnením bezpečia, pohodlia, lásky a nehy. Mala rada všetko a všetkých, každú rastlinku, živočícha, bytosť, mala veľkú úctu k životu. Vždy tu pre nás bola, radila nám a pomáhala zo všetkými našimi problémami.

Môžeme teraz plakať lebo odišla, alebo sa môžeme usmievať pretože žila. Môžeme zavrieť naše oči a priať si, aby sa vrátila, alebo ich môžeme nechať otvorené a uvedomiť si, čo všetko nám zanechala. Naše srdcia môžu ostať prázdne, lebo ju už nikdy neuvidíme, alebo môžu ostať plné lásky, ktorú sme spolu zdieľali.

Pravda je taká, že smrťou končí život iba jedného človeka, ten náš pokračuje ďalej. Mama nám dala život preto, aby sme ho šťastne prežili, aby sme si splnili svoje sny, rozvíjali svoj talent, uplatnili svoje schopnosti, dali život ďalším deťom a tie ich deťom a odovzdali im aj niečo z toho, čo nás naučila ona.

 

Sme nesmierne radi, že nám zanechala tento úžasný blog plný jej receptov, nápadov a myšlienok, z ktorého budeme môcť čerpať a tešiť sa z neho...

Budeš nám chýbať MAMIČKA



47 komentárov:

  1. Nevěřícně jsem se dívala na tento příspěvek.
    Vážení pozůstalí,
    přijměte ode mne vyjádření hluboké soustrasti nad úmrtím paní Laury Kováčové. Díky jejímu blogu jsem se seznámila s velice milou, inspirativní, bezvadnou ženou. Měla jsem ráda její recepty, tvoření, její fotky, myšlenky.
    Měla jsem jí rada.
    Hana Šlechtová

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I já chci vyjádřit svoji hlubokou soustrast. Lauru jsem měla moc ráda a už dlouho mi tady chyběla. Chodila jsem k ní na blog moc ráda kochat se jejími fotkami, tvořením, zkrátka vším. A brala jsem ji jako virtuální přítelkyni. Marta Dušková

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Laurinku som mala veľmi rada, mala dobré srdiečko a bola to úžasná a veľmi šikovná žienka... jej fotografie sú nádherné, fotila srdcom a vždy vedela potešiť... je mi veľmi smutno z tej správy... v našich srdciach a spomienkach ostane navždy.

    Prosím prijmite moju úprimnú sústrasť, veľa síl...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Také tomu nemůžu uvěřit. Přijměte upřímnou soustrast k úmrtím Vaší maminky Laury. Moc ráda jsem chodila na její blog. Měla jsem ráda její skvělé recepty a krásné tvoření, které bylo vždy pěkně vyfocené. Budu na ni vždy vzpomínat. Zapaluji svíčku na rozloučenou.
    Marie Králová

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tečou mi slzy a je mi to moc líto. Na tento blog jsem chodívala ráda pro inspiraci, líbilo se mi Laury tvoření i focení.
    Přijměte ode mne upřímnou soustrast.
    A pokud blog zanecháte, ráda na tyto stránky občas nakouknu.
    Dáša F.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je mi to nesmierne ľúto, Laurinka mi tu už dlho chýbala, nemôžem tomu uveriť a slzy mi stále tečú...
    Ďakujem Ti Lauri z celého srdca za Teba, za tento krásny inšpiratívny blog, za chutné recepty, nápady na tvorenie, prekrásne fotografie. Mám od Teba nádherné madeirové kraslice, ktoré mi Ťa vždy budú primpomínať, nikdy na Teba nezabudnem.
    Rodinke prajem úprimnú sústrasť a veľa síl.
    Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Někdy každé slovo je málo...někdy ani najít nejdou...
    Snad jen, vaše maminka byla výjimečná, stejně jako tento její zápisník, kam jsem nakukovala roky.
    Některé lidi nahradit prostě nejde. Upřímnou soustrast...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. je mi to líto, upřímnou soustrast...Sv.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Priznám sa, najskôr som tejto správe tu na blogu nemohla uveriť...
    Prajem úprimnú sústrasť.
    Rada som sem chodila na recepty, či sa len tak pokochať fotografiami.
    Česť jej pamiatke!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Napísali ste to veľmi pekne. Bude chýbať aj nám, čitateľom.

    Úprimnú sústrasť.

    Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dovolila jsem si vzpomínku na Lauru prostřednictvím jejích komentářů. Ještě jednou upřímnou soustrast a díky za tento váš příspěvek. https://vyzobanaslunecnice.blogspot.com/2021/09/pro-lauru.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Upřímnou soustrast celé rodině. To jsou velmi smutné okamžiky. Dobrý člověk vždy v srdcích ostatních zůstává...
    Alena Hajná

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Milá Lauro,
    zanechala jsi v našich blogových srdcích otisk a ten nesmaže ani tvůj odchod.
    V avataru jsi měla nádhernou, svěží fotografii. Usmívala se z ní skvělá ženská a věř mi, za tím obličejem jsem viděla jemnost, lidství a noblesu.
    Děvče zlaté, kolikrát já oslintala klávesnici, když jsem si prohlížela tvé kulinářské umění.
    Měla jsi oko, tvé fotky pohladily, potěšily a zanechaly poselství.
    Odešla jsi na můj vkus moc brzo, moc časně.
    Byť jsem tě v životě neviděla, nezapomenu. Nejen své rodině, i nám budeš chybět.
    Jednou jsem ti psala, že jako holce z Moravy mi lahodí tvá slovenština, je mi blízká a ty jsi se smála ...
    Lauro, děkuji.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Je mi to moc líto. Upřímnou soustrast celé rodině .
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Lauri, kým tu bude tvoj úžasný blog, budeš tu aj Ty...úprimnú sústrasť celej rodine, nech odpočíva v pokoji!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Upřímnou soustrast celé rodině.Blog Paní Laury mi chyběl už delší dobu,netušila jsem proč.Díky za vše.Odpočívej v pokoji..

    OdpovedaťOdstrániť
  18. To je mi moc líto, upřímnou soustrast. Pavla

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Je mi to moc líto :-( Upřímnou soustrast♥
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Neuveriteľné. Je mi to strašne ľúto.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Upřímnou soustrast rodině. Nemůžu tomu uvěřit... Laura byla skvělá žena. Milovala jsem její fotografie.
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Srdce se svírá žalem, krásně napsané. Laura byla a v našich srdcích stále bude a zůstane..
    My zde k ní chodily na virtuální návštěvy, nádherné fotky, skvělé recepty, pohlazení duše, bude nám všem moc chybět.
    Život je mnohdy hodně krutý...
    Přimlouvala bych se o zachování blogu , bude tady s námi stále.
    Přeji upřímnou soustrast celé rodině, hodně sil do dalších dní
    Danka

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Je mi to ľúto za milou pani Laurou ktorá ,ma nesmierne obohatila svojou krásnou dušou. Ostane navždy v našich srdciach. Prijmite úprimnú sústrasť.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Smutné :-( Ďalšia blogerka, ktorá tu už nič nezverejní. Ja som sa na mojom blogu pred časom pýtala, že či moji čitatelia poznajú taký blog, ktorý stíchol kvôli úmrtiu autora. Nikto mi o takom nenapísal.
    https://napotulkachsvetom.blogspot.com/2020/08/spomienka-na-2782019.html

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Práve teraz, ľutujem, že tak strašne neskoro, som sa dozvedela túto smutnú správu. Katka, tvoja mamička mi bola roky blízkou spriaznenou dušou, občas sme si písali aj emaily. Ako ona, aj ja som písala takmer každý deň, od marca 2019 píšem veľmi málo a vôbec nechodím na iné blogy. Vtedy som prišla o svojho manžela. Často sedím a hľadím doblba, alebo mám v hlave trmu-vrmu a vtedy si spomeniem aj na blogerpriateľky, aj na tvoju mamičku, na jej skvelé recepty a nádherné fotky. Až dnes som otvorila jej blog a plačem. Katka, viem o vašej rodine toho toľko, že mi to niekedy pripadá, že sme s Laurou dlhoročné skutočné kamarátky. Je mi hrozne ľúto, že jej už niet. Ale ja si na ňu budem vždy spomínať ako na mimoriadne šikovnú a umelecky založenú a pritom praktickú ženu. Katkka, prijmi úprimnú sustrasť!

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Čtu tyto řádky po dlouhé době. Sedím, jako přikována. Prosím, přijměte moji upřímnou soustrast. Tobě, milá Lauro, posílám k nebeské výši a dálce tato slova: jsi v mém srdci, navždy.
    Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  27. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Lovely tribute! 💖 Heartfelt sentiments beautifully expressed. Your blog captures the essence of "Budeš nám chýbať MAMIČKA" with grace and emotion. 🌷 For website developer in noida Visit:- https://www.artattackk.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Great blog! Beautifully presented, loved reading it! 🌟 Excited for more on this topic. From my kitchen and camera: We'll miss you, MOM.

    stand for planters

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Hire our Best Packers and Movers in Navsari at an affordable price. Aman Packers and Mover gives you 100% trustable moving services Just call and hire Us

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Ashirvad Packers and Movers in Anisabad is a leading relocation service provider in the vibrant city of Anisabad, Bihar. Renowned for delivering top-notch packers and movers solutions, we take pride in being the best choice for individuals and businesses seeking seamless and efficient moving services in Anisabad.

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Discover the best Virtual Schools in India for 2024-25, and access crucial details on admissions, fees, and eligibility criteria. Act fast and apply now as registrations are open for the upcoming academic year

    OdpovedaťOdstrániť
  33. From my kitchen and camera...: We'll miss you, MOM.

    stress therapy

    OdpovedaťOdstrániť
  34. What a heartfelt tribute! 💖 The blend of personal stories and photography makes this blog truly special. Will surely miss MAMIČKA's presence.

    For clay pot for plants Visit:- https://golddustgardening.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Such a touching tribute! 💖 Your blog beautifully captures the essence of memories and love. Will definitely miss MAMIČKA. 😢

    For pelvic pain in men Visit:- https://www.drleena.co.in/

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Such a touching post! 💖 Your blog captures the essence of love and nostalgia beautifully. Will miss your MAMIČKA stories. 🌟

    For best doctor psychologist in india Visit:- https://lyfsmile.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Great blog post! Loved reading about 'U Mikšulky: Přání 2024' 🌟 Beautifully written and insightful, keep up the good work! 👍

    Packers And Movers In Bardolpura

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Such a touching tribute! 😢 This blog beautifully captures the essence of memories with loved ones. Cherishing every moment. 💖

    Packers And Movers Karnataka

    OdpovedaťOdstrániť
  39. This blog touched my heart 💖 The topic "From my kitchen and camera...: You will be missed MOM" is so beautifully expressed. Great job! 🌟

    Pelvic floor expert

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Great blog! Touching tribute 🌹. The fusion of kitchen and photography is truly unique. Your love shines through in every word.

    Buy twitch viewers

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Great blog! Touching topic on "From my kitchen and camera...: We will miss you MOM" 🌸 It's beautifully written and captured. 📷

    garden tool

    OdpovedaťOdstrániť
  42. This blog is so touching! 💖 The way it captures memories is beautiful. 📸 It's a heartfelt tribute. 🌟

    Virtual Assistance

    OdpovedaťOdstrániť
  43. This blog touched my heart! 💖 Such a beautiful tribute to "Z mojej kuchyne i fotoaparátu...: Budeš nám chýbať MAMIČKA". Loved it! 😊

    Scale Down Clinics

    OdpovedaťOdstrániť