utorok 15. októbra 2019

Prečo som prestala písať na blog ...

Milé blogerky ...  v úvode sa chcem všetkým poďakovať za vaše správy, pozdravy, príspevky v komentároch na ktoré som neodpovedala ...  Som vám dlžna vysvetlenie ...


V živote sú obdobia radostné, i menej radostné ... Určite to pozná každá z vás.  Raz kladieme písmenká na stránku ľahko, ako keď prútikom šibeš,  inokedy rozmýšľaš, trápiš svoju hlávku a nič, ale vôbec nič nevysmolíš.  Vo veľkej miere k tomu prispieva pohoda a celkovo dobrá klíma okolo nás.
A tá dobrá klíma okolo mňa sa vytratila.  Čokoľvek som napísala, zosmolila pár riadkov, zdali sa mi naivné, skrátka o ničom ... Vaše príspevky o cestovaní,  varení, nákupoch a ručných prácach sa mi páčili.  Mali mi čo povedať ...  Každý jeden ...  A v čom to bolo ?

Možno viete, možno nie,  môj manžel má už niekoľko rokov dosť vážne zdravotné problémy ... V zdravotnej karte sa mu nahromadilo niekoľko diagnóz ...  Počas tých rokov bolo lepšie, ale aj horšie.  Najhoršia bola únavová zlomenina chrbtice, ktorá ho na pár mesiacov pripútala na lôžko ...  Vtedy som to znášala celkom dobre, popri starostlivosti o neho som mala chuť tvoriť aj písať.  Prekonali sme to, no francúzske barly nosí doteraz.


V tomto roku sa opäť začal zhoršovať ...  Stále väčšie a väčšie bolesti nôh, chrbtice ...  Nasledovalo množstvo návštev lekárov, každý len pokýval hlavou, vypočul si ho a nič ... opotrebovaný organizmus.  Momentálne  sa manželovi zhoršil zdravotný stav až natoľko,  že nevládze chodiť, pohybuje sa na barlách, chodí vlastne len za pomoci rúk. Všetka starostlivosť o neho, chod celej domácnosti, starostlivosť o dom a záhradu, to ostalo na mne. Prines, odnes, navar, obleč, okúp ... vybav, nakúp ... proste všetko ...  Na blog neostal čas a veru ani sily.

Ale chýbate mi ... skúsim sa polepšiť, sem - tam niečo napísať,  zverejniť.     Dobrým znamením je, že včera som po dlhom  čase vytiahla zo skrinky foťák a  urobila zopár fotočiek ...  To bol relax ... ako som si pri tom oddýchla ... utiekla od reality ...  :)    Tak snáď si tieto zvyky zachovám  a vrátim sa zas medzi vás ...  Samozrejme, že opäť sa rada začítam i do vašich príspevkov, len neviem, či mi ostane čas aj na komenty ... ale posnažím sa ... :)


majte krásne dni, Vaša Laura





19 komentárov:

  1. Lauri , moc zdravím a ráda čtu ,že se snažíš pomaličku vrátit. Přeji manželovi ať se zdraví zlepšuje a Tobě hodně sil a hlavně chuť vzít ten foťák častěji do ruky.Těším se příště Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laury, hurá, jsem moc ráda, že jsi tady. Už jsem ti psala i zprávu na facebook, co je s tebou. Přeji tobě i manželovi lepší dny a měj hodně sil i na trochu odpočinku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Lauro,
    Něco velice podobného jsem zažila před čtyřmi lety, když jsme ukončili vztah s mým přítelem.
    Došly síly, inspirace, četla jsem si blogy a všichni mi přišli nesmírně šťastní, pohodoví a talentovaní.
    Nedokázala jsem psát, myslet a nikam se posunout. Cítila jsem, že na to nemám.
    Bylo kolem mne prázdno a přitom svět nespadl, klokotal vesele dál.
    Věř mi, přijde to samo. Ucítíš, že to potřebuješ, že to zase chceš.
    Přeji ti ze srdce a upřímně, aby tvůj život a láska k muži, o kterého se staráš, byl zase plný slunce a zdraví nečekalo za rohem a přišlo zase zpátky.
    Myslím na tebe, posílám pozdravení a těším se , až jednou ....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zdravím a přeji hezké dny a brzké uzdravení..Sv.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lauri, som rada, že čítam písmenka od teba...som si povedala, že ešte chvíľku počkám a potom píšem, kde si sa stratila :) Prajem veľa síl na zvládnutie všetkého a nezabúdaj aj na nás, že sa vždy kocháme na tvojích článkoch. pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lauri, krásne fotky si urobila ako vždy♥ A som rada, že si napísala, potešilo ma to. Prajem Ti hlavne veľa síl a mnoho slnka do duše aj do života, aby si v pohode zvládala každodenné povinnosti.
    KRáSNE DNI žELáM A TEšíM SA NA ĎALší PRíSPEVOK

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem si myslela, že to bude něco ohledně zdravotního stavu manžela co Ti svým způsobem vzalo síly být tady s námi.
    Nic se nemá lámat přes koleno a jak píše ,,blondýna" ono ,, být tady" přijde zase tak nějak samo.
    Jsem ale moc ráda, že jsi se ozvala. Každé ráno jsem k Tobě nakoukla a dnes se mi na duši ulevilo. Je mi jasné, že to nemáš teď lehké, takže Ti přeji hodně sil, abys to vše zvládala.Manželovi přeji úlevu v mezích možnosti.
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Laura, poznám to, ja som ešte stále v takej situácii s mojou mamou. Je to veľmi smutné, je nás šesť súrodencov a nikto nemá záujem o mamu. Ja som akoby paralyzovaná, lebo manžel pracuje v zahraničí a nie je mi kto pomôcť. Verím, že sa to tiež zmení, snažím sa vydržať. Prajem veľa síl a manželovi pevné zdravie.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lauro, přeji, aby bylo manželovi brzy lépe. Někdy prostě není na psaní blogu čas a ani ta správná nálada, také to znám. Přeji Ti lepší dny. Růža

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, Laury já každý den otevírala tvůj blog a myslela jsem si, že něco není v pořádku. Přeji muži, aby mu bylo líp a dostal se z nejhoršího.Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Milá Lauri, chápu všechno o čem píšeš.
    Moc mě mrzí, že musíte s manželem procházet takovým těžkým obdobím.
    Moc vám přeji, ať je lépe, ať ty najdeš někde něco, co tě aspoň chvilku potěší, dodá naději, sílu jít dál...
    V těžkých chvílích je toho víc než třeba.A třeba i těch pár fotek pomůže...
    Posílám slunce a víru, že všechno se alespoň ustálí k žití.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásný den, paní Lauro, před nedávnem jsem narazila na Váš blog, který mě okamžitě dostal. Každý den jsem naplnila historií vašeho blogu a bylo mi s Vámi velmi dobře. A jak píší vaše čitatelky výše, pojal mě strach a každé ráno jsem sledovala, jestli už.... A dnes se mi ulevilo, i když věřím, že to máte hodně těžké fyzicky i psychicky, ale třeba zase přijde ten čas, kdy se vrátíte do virtuálního světa a budete naše dny naplňovat sluncem. Přeji jen a jen to nejlepší Markéta

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Lauri,
    som rada, že si sa ozvala, myslela som na Teba často...
    Prajem Ti veľa síl a manželovi veľa zdravíčka, určite to máte obaja ťažké, určite sa preto trápi aj on nielen Ty.
    A budem rada, keď tu občas nájdem aj nový príspevok :-)
    Pozdravujem a opatruj sa, pá

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Lauri, děkuji za příspěvek!!!! Vše se v dobré obrátí!!!! Posílám hodně síly a zdravíčka Vám i manželovi!!!!
    Ať už je jen lépe!!!
    Danka

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Lauro, jsme moc ráda, že jsi zase Tu. Přeji Ti hodně sil a manželovi ať se cítí lépe. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Milá Laura, som rada, že si sa ozvala:) Tiež patrím medzi tvoje pravidelné čitateľky. Keď neviem, čo navariť alebo upiecť, idem hľadať inšpiráciu na tvoj blog :) Prajem vám obom veľa síl a tebe, Lauri, veľa príležitostí ako si oddýchnuť pri foťáku :)Maja z Bytče

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Lauri, vítej zpátky. Často jsem na Tebe myslela. Přeji Ti hodně síly a manželovi, ať je líp.

    Pavla

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Lauro, ty nemoci, ty jsou strašné. Přeji vám s manželem ať se vše zase urovná a ať se zdraví vrátí anebo alespoň zlepší. Tobě přeji hodně sil a jsem ráda, že ses tu ukázala. Poslední dobou také nemám moc času na blogy, jsem ale jen unavená, bolí mne oči a tak sem zavítám jen občas.
    Drž se a snaž se odpočívat. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Laurinka, často na Teba myslím. Veľmi ma mrzia zdravotné ťažkosti manžela, kiežby sa mu aspoň trošku polepšilo. Prajem Vám veľa sily na zvládanie týchto ťažkých dní. Teším sa, že si si pri fotení trošku oddýchla, treba sa na chvíľu odreagovať, pomáha to. Mojou psychohygienou a radosťou je práca v mojej záhrade. Myslím na Teba...

    OdpovedaťOdstrániť