štvrtok 25. mája 2017

Prešvihla som to ...

Prajem vám pekný večer ...   Začiatkom týždňa som si otvorila môj blog a zablikalo na mňa
krásnych päť pätiek a jedna dvojka na konci. ..   Oj, ako som sa potešila, že si urobím zaujímavú  fotku .  Bežala som po foťák ... a ... kúzlo sa pokazilo, nevyšlo ...

v priebehu niekoľkých sekúnd mi počítadlo návštevnosti skočilo na osmičku ...    :)
Ale smutná som z toho určite nebola ...  Svečí to o vašej priazni, za ktorú vám všetkým neskutočne ďakujem a vážim si ju ...  :)

Vaša Laura  ♥♥♥

4 komentáre:

  1. Gratulujem k takému výsledku ♥♥♥ Máš tu lákavé mňamky a krásne fotografie ... mne sa páčia a tak sa sporadicky zastavím

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ana, veľmi pekne ďakujem. Prosím, zastavuj sa aj naďalej... :)

      Odstrániť
  2. Škoda, že to skáče tak rýchlo, ale aj toto je krásne čísielko, veď tí traja, ktorí ti to prekazili, sú spokojní, to je dôležité!!!
    Blahoželám ti, je to krásny počet!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ... aspoň mám dôkaz, že to čo robím, robím pre niekoho a má to zmysel ... Že moje príspevky si niekto prečíta a strávi pri nich svoj čas ...
      Danka pozdravujem ... L.

      Odstrániť