utorok 13. marca 2018

Skoro nepečená tvarohová torta

Ponúkam vám inšpiráciu na tvarohovo - ovocnú tortu, nenáročnú na suroviny aj prevedenie.  Treba ju urobiť deň pred konzumáciou, aby korpus odmäkol a zvláčnel.


Korpus som urobila  z 200 g maslových sušienok a 100 g masla.
Sušienky som rozmixovala na prach a zaliala rozpusteným maslom.  Natlačila som ich do tortovej formy. Strčila som ich do rúry na 10 minút pri 180 stupňoch.
Kým základ chladol, vymiešala som krém.  Ja som použila 500 g ricotty a trochu jemného tvarohu.  Môžete použiť v akom koľvek množstve jemný tvaroh, alebo mascarpone,  ricottu, čo máte práve doma.  Na zjemnenie som pridala biely smotanový jogurt - množstvo podľa potreby.
Na osladenie a sfarbenie som pridala marhuľový džem ... V sezóne si to viem predstaviť aj s čerstvými marhuľami.
A opäť možno použiť džem, ktorý máte v komore ...
Na vrch som natrela ušľahanú šľahačku a obložila čerstvým ovocím.
Koláčik je najlepší na druhý deň ...

Takúto rýchlu prípravu sladkého dezertu mám v poslednej dobe veľmi rada ... a tento je svieži, nie je veľmi sladký a je variabilný ...
Ak si niečo podobné urobíte, prajem dobrú chuť ...

Vaša Laura ♥


7 komentárov:

  1. Také robí náš Jurko, výbornéééé!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lauro, píšu si na seznam .-)
    Vypadá skvostně a věřím, že i tak chutná. El.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lauri,
    krásny cheescake si pripravila, už mi tečú slinky :-)
    Aj ja ich rada pripravujem.
    Pekný deň, pá
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Recept i fotky vypadají lákavě. Za zkoušku to stojí.
    Hezký den, Lauri! Tady se nám nějak jarní nadšení vytrácí. Ráno déšť se sněhem. Ale bílo není :-). To je jenom připomenutí, že březen-za kamna vlezem.
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To vypadá moc dobře, a přitom velmi jednoduché. Díky za tip!
    Pěkný den, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Laury, úplně se mi sbíhají sliny :-) Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť