pondelok 23. októbra 2017

Etue - kozmetická taštička.

Už od detstva viem, že malej taštičke na šminky sa hovorí etue ...  Dnes som si v slovníku cudzích slov zistila, že je to púzdro, schránka ... Takže toto označenie neslúži iba ženám na ukrytie ich maľovátok ... Bývajú aj etue pánske ... poväčšine kožené, s uchom na nosenie, etue na mince - to sú zas vytapacírované krabičky na uloženie zbierkových mincí a medailí ...  školské etue sú vlastne peračníky ... a tak by som mohla pokračovať ...
Včerajšie sychravé a daždivé počasie som okrem iného využila aj na ušitie dvoch taštičiek ... jedna mi bude slúžiť na už spomenuté šminky a tá druhá na lieky ... Nemusia svietiť na poličke ...   :)
A ako ste trávili daždivú nedeľu vy ?


Dakujem vám za nakuknutie a prípadné komentáre ... Majte pekný deň ...
Vaša Laura ♥

15 komentárov:

  1. Lauri,
    krásne sú obe taštičky. Máš na ne aj návod?
    Ja som celé doobedie vyvárala, urobila som si beauty deň a hrací deň :-) so synom.
    Pá, pekný týždeň,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka, som rada, že sa ti taštičky páčia ... nabudúce nafotím postup a vložím ... :) Je to jednoduchšie, ako sa zdá ... Maj sa dobre ... L.

      Odstrániť
  2. Lauro, ty jsou nádherné. Moc se ti povedly. Hezké dny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti ďakujem ... Teším sa aj na tvoje patchworkové práce ... :) Maj sa fajn ... L.

      Odstrániť
  3. To som rada, že v nedeľu nielen ja šijem :-)
    Lauri, krásne sú, veľmi pekná látka, s červeným zipsom vyzerajú super!
    Ja neviem všiť zips, musím si to na nete naštudovať - napozerať, ale mne by najviac pomohlo sedieť pri tebe, keď to šiješ :-)
    Maj sa fajn!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka ... naučím ťa všívať zipse do vankúšov ... som presvedčená, že to zvládneš ... Nafotím podrobne a popíšem ... Nie je to nič zložité ... Prajem pekné dni, paa L.

      Odstrániť
  4. Tak tieto rozkošné taštičky si viem predstaviť aj vo svojej kabelke:-). Krásne sú. My sme mali v nedeľu rodinné stretko, zišli sme sa 18. Obývačka praskala vo šívkoch, ale bolo veselo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monika tesi ma, ze sa ti tasticky pacia ... Take rodinne stretko vobec nemusi byt zle ... �� ahojky L.

      Odstrániť
  5. jééé ..tie sú tak krásne ..oO°°.♥

    OdpovedaťOdstrániť