utorok 17. októbra 2017

Draždiak v jesenných farbách

Áno, pobudla som pár dní v Bratislave a krásne počasie babieho leta ma vytiahlo na prechádzku ... poďte so mnou okolo petržalského jazera ...
Bolo včasné predpoludnie,  stretávala som mamičky s detičkami, rekreačných bežcov, ale i plavcov, otužilcov ... aj keď som zniesla tričko a na ňom sako, niekoľko ľudí sa vyzlieklo a zaplávali si v chladnej vode ...  Dve panie vystavovali svoje hnedé telá v plavkách a dopĺňali pigment  ...  brrr ...

Ďakujem vám za spoločnosť ... majte krásny jesenný deň ...

Vaša Laura ♥

8 komentárov:

  1. Lauro, krásná procházka. Díky za přiblížení. V Bratislavě jsem už léta nebyla. Hezké dny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti ďakujem a tiež prajem pekný, slnečný víkend ... L.

      Odstrániť
  2. Díky za vycházku kolem Dunaje. Máte tam taky skoro letně, ale na koupání tedy vážně ne :o).
    Mějte se fajn i další dny. H.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka ... ďakujem za návštevu ... Bola som prekvapená, že sa teraz môže niekto kúpať ... ale tí ľudia sú zvyknutí ... bude aj horšie ... :))) pozdravujem L.

      Odstrániť
  3. Krásne fotky, už som tam dávno nebola...
    Lauri, maj sa pekne, pá,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka ... teraz je všade pekne ... farebne ... Práve dnes som si všimla, ako behom pár dní zožltli listy na stromoch aj v našej záhrade ... Maj sa dobre, pa pa L.

      Odstrániť
  4. Tak to aj ja som z tých teplomilnejších, kdeže teraz do vody :-) Ale počasie je nádherné a na prechádzky ako stvorené, tak si to treba užívať. Pá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru ani ja by som teraz do vody nevkročila ... ale otužilcov obdivujem ... aj tu sa kúpala jedna pani staršia odo mňa, pán v mojich rokoch a jeden mladík ... Bolo veľmi pekne, slniečko a voda ich bavila ... :) Danka, pozdravujem ... L.

      Odstrániť