štvrtok 20. júla 2017

Jednoduchý banánový koláč

Dnes zas niečo sladké ... V chladničke sa mi povaľovali  tri banány ... nikto ich už nechcel, šupa bola tmavá, ale po olúpaní boli banány krásne, biele ...  tak čo s nimi ?  Urobila som úplne najjednoduchší, rýchly koláčik k nedeľnej popoludňajšej káve.  S orechmi a šľahačkou chutil skvele ...


Budeme potrebovať :

4 vajcia
3 banány
150 g kryštálového cukru
1 dl oleja
200 g polohrubej múky
1 prášok do pečiva
50 g  orechov na hrubo nasekaných
šľahačku

Vyšľaháme bielka do peny, postupne do nich zašľaháme cukor. Keď je sneh pevný, po jednom zašľaháme žĺtka, pridáme olej a opatrne vmiešame múku s práškom do pečiva.
Banány vidličkou roztlačíme na kašu a vmiešame ju do cesta. Vylejeme ho do formy, ktorú vymastíme a vysypeme hrubou múkou.  Vrch  posypeme nasekanými orechmi.
Dáme do rúry vyhriatej na 180 stupňov a pečieme 45 minút.  Skontrolujeme špajdlou ...
Po upečení necháme vychladnúť, podávame so šľahačkou ... 
Ak som vás inšpirovala, prajem dobrú chuť ...

Vaša Laura ♥

4 komentáre:

  1. Fajn recept. Mne by k nemu pasoval aj kopček zmrzliny. Máš to pekne nafotené, aj tie fotky z predchádzajúceho príspevku sú úžasné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lauro, krásné fotky, až se mi sbíhají sliny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne si to naaranžovala, až chute robí :-)) Príjemný a pokojný víkend želám ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Foto super, koláčik fajn, páči sa mi, že množstvo je len na malú formu, nie na celý plech :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť