streda 16. novembra 2016

Pomaly chystám darčeky ...

Čas do Vianoc sa neskutočne skracuje ...   Už  o týždeň začína Advent ... Čarovný čas tajomstiev, svetielok blikotajúcich sviečok a predvianočných príprav ... Upratovanie, pečenie, chystanie rôznych dobrôt čakajú každú z nás . K Vianociam neodmysliteľne patria darčeky ...  U nás nikdy neboli, ani nebudú honosné, drahé ... Tešia nás darčeky vyrobené vlastnými rukami ...  Napríklad takéto jutové košíky ...  Veľmi praktický úložný priestor na čokoľvek ...  :)))


A čo vy a darčeky ...  kupujete, či chystáte v priebehu roku, alebo na poslednú chvíľu ? keď už Vianoce klopú na dvere ?   :)

Vaša Laura ♥

7 komentárov:

  1. Lauri,
    super, že už myslíš na Vianoce... ani sa nenazdáme a budú tu :-)
    Jutové košíky sú nádherné, páčia sa mi také prírodné, určite by boli pekné i v bielom prevedení.
    Prajem Ti pekný večer, pá,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Páčili by sa mi aj biele ... už som na to myslela ... že skúsim hotový košík nastriekať bielou farbou ... ale asi bude špagát miestami presvitať ... veď uvidím ... pa pa L.

      Odstrániť
  2. Lauri, u nás Vianoce nikdy neboli o daroch, len o malých darčekoch, skôr praktických. Ako vyrástli deti, mám s tým problém, lebo všetko, čo potrebujú, majú a moje výrobky -výšivky - nechcú. Po dva roky som im aspoň uštrikovala papuče, ale teraz mi už bolo povedané, že ich ešte majú, nech nerobím ďalšie. Takže to ostane len o knihách, ktoré si však sami vyberú, ani to neviem vybrať :-(((
    Ale navarím a napečiem to, čo majú najradšej a to im stačí :-)
    Tieto košíčky si urobila asi pre Katku a nevestu, predpokladám. Sú krásne a isto sa aj ťažko háčkovali, lebo to je dosť hrubé. Si šikulka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to ... dnes už každý všetko má, a potom vymýšľaj darčeky ... A dávať peniaze, to sa mi akosi nehodí ... Tak sa snažím a vymýšľam ... :)

      Odstrániť
  3. Lauro, košíčky jsou krásné.. tak nádherně nafocené .. moc se mi to líbí ...my si doma nikdy na velké dárky taky nepotrpěli.. spíš drobnější věci .. většinou jsem si dávala na čas, ale letos už mám vše doma.
    Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že naša generácia je skôr na darčeky jednoduchšie, určite nie honosné ... Vždy deťom hovorím, že najkrajší darček dostanem tým, že sa všetci stretneme, porozprávame ... a sme spolu ... Nič viac nepotrebujem ... :) pa

      Odstrániť
  4. Súhlasím s tebou...v skromnosti je krása a keď si to ešte človek urobí sám má väčšiu radosť a najväčšiu keď poteší aj druhých...Nádherné košíčky...

    OdpovedaťOdstrániť