streda 2. novembra 2016

Dušičkové obdobie ...

...  síce už pomaly končí, ale nedá mi, aby som sa s Vami nepodelila o svoje pocity ...


Na svojich najbližších, ktorí  už nie sú medzi nami spomínam počas celého roku ... ale v tomto období určite oveľa intenzívnejšie ...
Pred časom sme si s mužom vytiahli veľkú škatuľu s našimi svadobnými fotkami ...  strávili sme pri nich  jedno príjemné, daždivé popoludnie ...  Pri jednej z nich ma ale zamrazilo ...  Bola urobená v obradnej sieni a je na nej okrem nás dvoch aj moja najbližšia rodina ...  Moji rodičia ... krstní rodičia ... a manželovi rodičia.  Celkom osem ľudí ...Zostali sme tu len my dvaja a moja mamka ...  Takže mám na koho spomínať ...

Dnes mi do mailu prišlo  upozornenie na novinku od skupiny  PENTATONIX ... je to skupina piatich mladých ľudí, ktorí spievajú bez kapely ... podobne ako naše Fragile ...  ich spev mám veľmi rada ... Novinkou je  všetkým známa  Hallelujah ...  a pieseň Hallelujah sa k tomuto obdobiu dokonale hodí. Toto je snáď najkrajšia verzia, akú som  počula.  Ak budete mať chuť, vypočujte si ju tiež ...  :)
Mne behali zimomriavky po chrbte ...  



Prajem vám príjemné a  v zdraví prežité novembrové dni ... 
Vaša  Laura  ♥

2 komentáre:

  1. Lauri, ja som o nich čítala na FB, vraj vešmi rýchlo záskali obrovské množstvo kliknutí, ale ja som neklikla, až teraz na tvoje odporúčanie a veru krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti páčilo ... :) včera som potom celý večer počúvala pesničky z ich nového vianočného albumu ... bolo mi fajn ... Danka, pozdravujem, pa L.

      Odstrániť