streda 24. septembra 2014

Jeseň

Tak ju tu máme ... Leto - neleto, utieklo akosi prirýchlo ... Ale tento rok, aj s minulými Vianocami, je celý pomýlený ... všetko je naopak, pravidlá prírody akosi nefungujú. A človeče, ty sa prispôsobuj. Ty si to všetko zavinil. Nie, nechcem toto moje zamyslene orientovať na ekológiu ... pocity sú dôležité ...
Mnohí ľudia nemajú jeseň v láske ... no ja ju milujem. Viac ako horúce leto. Jeseň má mnoho tvárí, vyčarí v nás aj mnoho pocitov.  Vždy je na čo sa tešiť.  Na krásne, slnkom zaliate dni, prehriate jeho lúčmi, ktoré sa predierajú cez sfarbené listy stromov. A tých farieb je veru neúrekom.  Je to vďačné obdobie pre fotografovanie ... Ale teším sa aj na fúkanie vetra, ktorý tie listy zo stromov pozhadzuje a pohráva sa s nimi v ovzduší ... No a potom nastanú aj dni sychravé ... najskôr sú to len zarosené hmlisté rána, kedy sa v skorých slnečných lúčoch trbliecu kvapky rosy v pavučinách.  Neskôr sa hmla vôbec nezdvihne a drží sa pri zemi po celý deň ...  Nastáva čas domácej pohody, kedy sa zachmuchlíme do deky, uvaríme dobrý čaj a zapálime voňavú sviečku ... A nemusí byť ani voňavá. :) Do ruky chytíme ručnú prácu, či dobrú knihu a zas nám je príjemne.  Potom sa už všetci zas tešíme na advent ... :))))))
Milé blogerky, prajem vám prekrásnu jeseň, užite si ju všetky v zdraví a v teple aj so svojimi rodinami.  ♥



8 komentárov:

  1. Nádherné fotky a ako krásne si o jeseni napísala :-) Prajem aj tebe, aby si si ju užila do sýtosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne zábery, a ja mám jeseň rada má nádherné farby :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lauri, Tvoje slová sú akoby z mojej duše, presne tak to cítim. Jeseň je skvelá, prajem výborné svetlo a istú ruku pri fotení!
    L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Lusikka ... potešila som sa tvojej návšteve ... :)
      pozdravujem ...

      Odstrániť