piatok 5. októbra 2018

278/365 Boli dvaja ...

Dnes som si začala upratovať kvetináče s kvetmi, ktoré sa letnili celé leto vonku.  Schovávam ich dovnútra, na svoje miesto. Byt sa mi znovu zazelenie.  :)    Kvetom táto letná dovolenka na čerstvom vzduchu očividne prospela ...
Kvetináče a celé rastlinky treba najskôr dobre prekontrolovať, aby som si dnu nepriniesla pavúky, slimáky a inú háveď.  Títo dvaja slimáci boli však celkom milí ...  Nahovorila som ich, aby mi trochu zapózovali ... neboli proti, a ja som ich s radosťou nafotila ... ojjj ... ako som si pri tom oddýchla.
Tak vám prinášam aspoň zopár fotiek ...


Viete, že sa vedia ponáhľať prekvapivo rýchlo ?   Samozrejme, že mi chceli utiecť ...  Jeden z nich, ten s poškodenou ulitou bol aktívnejší ...

pozdravujem ... vaša Laura ♥

5 komentárov:

  1. Laury, já si v květináčích na podzim domu pravidelně přinesu žížaly. Každý rok 😀
    Tvoji snečci jsou roztomilí :)
    Měj krásný den, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laury, to je krásné. Nádherně si nafotila. Měj pěkný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky. Lauro, přeji Ti i krásné dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lauri, to je krásne a aj radosť čítať tvoje príspevky, prajem aj Tebe krásne dni 😘

    OdpovedaťOdstrániť