pondelok 11. novembra 2013

Veselá nákupná taška

Táto taška vám určite rozjasní deň ... Je ušitá z bavlnenej látky, vnútro je z vatelínu a podšívky (bavlna) Celá je poprešívaná do štvorcov, zapínanie na patku a gombík. Vnútri je vrecko na mobil, kľúče či iné drobnosti. Štepovanie žltou niťou.

Inšpiráciu som našla v blogu  " u Ajky"  ...  ďakujem ...  :)






2 komentáre:

  1. Ahoj Lauro, jsem ráda že se návod hodil:-)
    Taška je krásná, moc se mi líbi:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Ajka ... nie som krajčírka a toto je prvá vec, ktorú som šila naozaj svedomite ... všetko som si dopredu rozkreslila, rozmerala, aby mi pravé uhly sedeli ... no skrátka príprava bola rovnako dôležitá, ako samotné šitie ... to potom išlo oveľa ľahšie ... ďakujem za návštevu a pochvalu ... :) prajem krásny dník ... :)

      Odstrániť