nedeľa 4. augusta 2019

Rýchlejšia cesta

Paňou vo vlastnej kuchyni som sa stala pred štyridsiatimi rokmi ... Už niekoľkokrát som tu napísala, že som vôbec nevedela variť ... Aby som nasýtila manžela a neskôr aj dietky,  varila som podľa kuchárskej knihy ... Celkom sa mi darilo a recepty som začala hromadiť ... Zapisovať do zošitov, na všadejaké papieriky ...  Dnes mám  celkom slušnú zbierku písaniek plných receptov a vôbec ich nepoužívam.  


Pretože nájsť konkrétny recept v toľkých zošitoch je na dlho ...
To si radšej otvorím internet a chcený recept mám v okamihu pred sebou ...
Výnimku tvorí iba hrubý čierny zošit, do ktorého si dodnes zapisujem iba vyskúšané recepty, čo nám chutili ...


Tak, to bolo malé nakuknutie do mojej kuchyne, prajem vám krásny nový augustový týždeň ...
vaša Laura ♥

4 komentáre:

  1. Taky to mám tak podobně a používám především jen jeden ručně psaný sešit, který už je tady docela v opotřebovaném stavu :-). Ale někdy také otevřu Kuchařku naší vesnice, ta mi hodně při mém počátečním vaření pomohla.
    Ale, jak píšeš inernet je nejrychlejší :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toiež mám jeden zošit a v ňom obľúbené recepty. Ošúchaný, polepený lebo sa rozpadáva :-) Na internete používam len pár obľúbených stránok a medzi ne patrí aj Tvoj blog♥
    Krásny týždeň prajem!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lauri,
    aj ja mám kopu zošitov s receptami, ale internet je rýchlejší :-)
    A ešte si ich dávam na blog, to nájdem veľmi rýchlo...
    Pekný deň, pá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Laury, já už sešity nepoužívám. Mám jednu starou kuchařku ještě po mamce, tam občas kouknu, ale jinak taky používám net. Měj pěkný večer.

    OdpovedaťOdstrániť