štvrtok 6. júna 2019

Slnečné dopoludnie

Bazy nikdy nie je dosť ... ešte mi treba nasušiť na čaj, pôsobí upokojujúco a je vhodný najmä pri prechladnutí a nádche. Vďaka obsahu mnohých prospešných látok uvoľňuje hlieny a je vhodný aj pri problémoch so žalúdkom.
Tak sme sa dnes vybrali  do starého areálu družstva ...


Foťák som nechala doma, zbytočne by mi pri zbere zavadzal ... Samozrejme, že  som to  oľutovala ... Fotky z mobilu, to nie je ono ...  tak ospravedlňte dnes kvalitu ... :)


Ďakujem za dnešné nakuknutie a prajem krásne letné dni ...
vaša Laura ♥


4 komentáre:

  1. Jééé vlčí máky ! Tady jsem je ještě neviděla.
    Hezké fotky!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné zákutia. Také maľované. Mne baza vonia, niektorým ľuďom smrdí.
    Pekný deň prajem♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lauri,
    si šikovná, ja sa na zber ešte len chystám, teda, keď budem fit :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Laury, vlčí máky jsem letos zahlédla jen z auta a bylo jich málo. Měj pěkný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť