pondelok 21. januára 2019

Ako pokračovať

Sveter pre Katku je skoro hotový ... Ale ...
Potrebovala by som poradiť, možno iba inšpiráciu naťuknúť ... čo s priekrčníkom ...


Včera som už mala upletený aj prišitý šálový golier, ale v rohoch to dosť ťahalo.  Aj viem, čím to bolo ... aby som si zjednodušila  nahodenie očiek,  nahodila som ich len v dolnej časti a plietla som patent dokola pozdĺžne ... No, je to môj prvý sveter, tak špekulujem, ako si prácu zjednoduším a nemusí to vždy vyjsť ...  Teraz už viem, že musím očká nahodiť na okrúhlu ihlicu  pekne okolo celého priekrčníku a potom pliesť patent.  Aj som si uvedomila, že hĺbka výstrihu je trochu malá na takýto tip golierika.
Alebo ?  Ako by sa ukončenie svetra páčilo vám.
Majte všetci krásne dni ...
vaša Laura ♥

16 komentárov:

  1. Lauri, škoda, že si ho nevyfotila celý - farba je krásna a tá vzorka jej veľmi pristane. Vlna vyzerá byť hrubšia, nechcela by dcéra pulover s takým väčším rolákovým golierom? Ale ako ťa poznám z tunajších príspevkov, určite si poradíš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uz asi viem ako to urobim... Skusim tie rohy stiahnut, nahodit ocka a pliest zerzej, ono by sa to malo stocit... Dalo by sa?
      Cely sveter urcite vyfotim obleceny... Zvysok je fajn

      Odstrániť
  2. Lauri, tak to neporadím, s jehlicemi kamarád nejsem..... Ale moc se mi líbí vzorek na svetru.
    Měj prima den, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peti, dakujem... K. ho chce kombinovat s ciernou. Vlna je hruba, Yetti, dobre a rychlo sa z nej pletie... Maj sa dobre... L.

      Odstrániť
  3. Mne by sa páčil len jednoduchý patent okolo výstrihu. Lauri, plietla si podľa nejakej predlohy alebo postupu či len tak "z hlavy" ? Ručne pletené kúsky sú momentálne veľmi in a možno by som niečo skúsila aj ja...len nie som si istá či stíham do konci tejto zimy :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak nevyjde ta rulicka, urobim len tak ako pises... Robila som z hlavy, ale na hlavici rukavov som sa trochu potrapila. Nakoniec to vyslo dobre... Vzorka je z netu... Pekny dnik
      .. L.

      Odstrániť
  4. Lauri,já tedy ujímám výstřih postupně do kulata ,aby nevznikl dole ten hranatý výstřih , pak se ti po nabrání ok výstřih nestahuje. Ono není moc poznat z takto malé fotky jak je výstřih velký ,ale zdá se dost malý....pokud budeš plést nějaký rantl bude se svetr špatně převlékat přes hlavu......asi byc ten předek upárala a upletla znovu s trochu větším výstřihem, pak bys mohla uplést volnější rolák a nebo jen patent třeba 3-4cm vysokýTak to vidím já. Zdravím ,jistě ti přijdou i jiné rady.Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, dakujem za tvoje cenne rady... Chcela som salovy golierik, preto som uberala takto... Len som zacala vysoko a golier bol Velmi natesno ku krku. Volne je to zatial dost...

      Odstrániť
  5. Pokud je ten výstřih malý, asi bych rozpárala šev na rameni a udělala zapínání na rameno. Ať to dobře dopadne přeje z mrazivých Jizerek (dneska -14,5st.) Olina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Olinka, mate poriadnu zimu... Aj u nas rano -11... :) otvor zatial nie je maly... Zatvarala som navolno... Len to dako ukoncit ... :) Maj pekny den... L.

      Odstrániť
  6. Laury, já už sice dávno svetry nepletu, ale pokud je výstřih malý, mohla by si ho jen trochu obháčkovat a vytvořit nějaký pěkný kraj. Já jsem to tak kdysi dělávala taky a pletla jsem svetry na zakázku, ale to už je dávno pryč, už bych to možná ani neuměla. Měj se krásně a ty si určitě poradíš.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidis, to je tiez dobry tip... Porozmyslam :) Marti, prajem ti pekny den... L.

      Odstrániť
  7. Lauri,
    neporadím Ti, ale farba je krásna. Presne takej farby som si kúpila v nedeľu pulóvrik :-)
    Tak držím palce, pá
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na dialku sa ťažko radí, ale viem, že ty si poradíš aj sama!
    Ja by som možno nabrala očká z vnútornej strany, uštrikovala pár cm a vyvrátila to von a jemne prišila z vonkajšej strany. Tak som to robila deťom pred rokmi :-) Tým sa aj otvor zväčší.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už to mám vymyslené ... trochu sa bojím nahadzovania očiek na okrúhlu ihlicu ... Ozaj, nevadí. že som sveter robila na šestkách a okr. ihlice mám tenké ? ...
      Danka, prajem príjemný večer ... L.

      Odstrániť