piatok 7. decembra 2018

341/365 Stromčeky z papiera

V istom obchode  som natrafila na keramické stromčeky ... Mohla to byť celkom pekná dekorácia, nepáčila sa mi však farba (žiarivá, skoro neónová zelená) a ani opracovanie nebolo podľa  mojich predstáv. Pri pohľade na cenu som stratila záujem úplne ...
Doma som  si uvarila kávu,  zadala do vyhľadávača stromček z papiera a už to šlo ...


Výroba 3D stromčekov je veľmi jednoduchá ...  no, pri prvom som si musela video aj vrátiť, ale potom  ostatné som už robila po pamäti.



Pre toho, kto si tieto stromčeky  bude chcieť urobiť, tu je video s návodom ...  Určite sa k vám pridajú aj deti ...  zvládnu to ...  :)



 Prajem vám krásne tvorenie  ...
vaša Laura ♥

6 komentárov:

  1. Krásně se ti povedly! Já je zkoušela loni, papír je můj oblíbený materiál.
    Krásný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laury, ty jsou moc krásné. Měj pěkný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prima stromečky, určitě je zkusím.
    Hezkou zítřejší druhou adventní neděli, příjemný víkend!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná skládačka, moc se ti povedly!
    Měj prima víkend, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Peknučké sú!
    Možno skúsim so žiakmi robiť pred Vianocami, zas budeme mať taký deň ručných prác s vianočnou témou. Dík za video!

    OdpovedaťOdstrániť