piatok 24. februára 2017

Dokončila som štucne ...

...  Po roku som do rúk chytila aj ihlice ...  Priznám sa, že  štrikovanie nepatrí k mojim častým činnostiam ... ale ...Katka naniesla požiadavku, že by potrebovala niečo, čo by jej zohrievalo členky a lýtka ...  Tak  aj keď už temer po zime, som jej prianie splnila ...  :)  No čo ... zima príde aj o rok ... :))))
Západ slnka v Petržalke ...  toto som včera obdivovala z okna ...  :)

Prajem vám pekný víkend ...
Vaša Laura  ♥

2 komentáre:

  1. Lauri, veru so štrikovaním som na tom rovnako, ale kedysi, keď boli deti menšie, práve to bola moja radosť :-)
    Štucne vyzerajú veľmi dobre, je to dobrý nápad, mne tiež občas býva zima na nohy, mohla by som si urobiť :-)
    Ten pohšad na stromy cez zapadajúce slniečko je krásny!
    Majte sa dobre!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lauro, krásné a teplé stucne si upletla. Koukám, jako Danielce mi bývá zima přes nohy. Doma, když dlouho večer sedím, tak mi jde chlad přes nohy. Máš opět krásné kytičky nahoře - jaro, jaro ☼ ☼
    Ať se vám daří ♥ Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť