štvrtok 18. decembra 2014

Mária

Včera som mala taký spomienkový deň ...  bolo 17. decembra ...  deň. kedy sa v roku 1902 narodila moja starká ....   Bola to milá osôbka a mala som ju veľmi rada ....  mala dvoch synov  (môjho tatka a jeho staršieho brata), ktorých musela vychovávať sama, keďže ovdovela . Život nebol ľahký. Ako si ju  pamätám, vždy chodila do roboty ...   v týždni, soboty, nedele, každý sviatok ... robila totiž v hoteli ako pokojská .... vôňu jej skladu si pamätám dodnes...  čistučké prádlo, mydielka a uteráky, všetky tie prepotrebné vecičky pre šťastný pobyt klientov.
Bola tiež výbornou kuchárkou a pekárkou ...  možno po nej som zdedila túto záľubu hi hi .... 
Mala štyri vnučky ...  Na obrázku chýba Danula, moja mladšia sestra ...  ešte nebola na svete ...  A ja ? tipnite si ktorá som ja ...   :))))))
Veľmi dobre si pamätám oslavy jej narodenín ...  Celá rodina sme sa v podvečer zišli v jej izbe, kde nás pohostila výbornou obloženou misou ...  takou profesionálnou ... z hotela ...  :)  veľmi sa mi vždy páčila a nechcela som, aby ju načali ....  A rozprávaniu nebolo konca - kraja ...  Boli to pekné chvíle v predvianočnom čase ...   :)
A toto je Danula ...  aby aj ona bola medzi nami ...   :))))
Prajem vám všetkým pekný adventný deň a ďakujem za nahliadnutie ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára